چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 آذر 1401 11:23 ق.ظ توسط momeni
شماره سند تایید شده در رخداد اموال
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
13 آذر 1401 10:49 ق.ظ

    با سلام

    متاسفانه یکی از همکاران اموال برخی از رخدادهای مربوط به سال 1400 را در سال 1401 سند کرده است

    آیا میتوان از سیستم گزارشی تهیه کرد که کدام رخدادها در سال دیگر سند شده است ؟و یا تاریخ سند حسابداری تایید شده را در فهرست رخدادها بتوانیم نمایش دهیم تا مغایرت ها برطرف گردد؟

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 آذر 1401 11:23 ق.ظ

    سلام

    جای اطلاعات سند اموال در گزارش فهرست رخدادهای اموال خالی است و حتما باید این اطلاعات را اضافه کنیم. اگر تاریخ سند اموال در این گزارش وجود داشت، می‌توانستیم در فهرست رخدادهای اموال 1400 روی تاریخ سند اموال شرط قرار دهیم تا مواردی که در تاریخ‌های بعد هستند بازنمایی شوند و به این ترتیب رخدادهای مزبور و سندهای آنها آشکار می‌شد. همانطور که گفتم حتما در ویرایش‌های بعدی این امکان را اضافه خواهیم کرد.

    اما برای اینکه فعلا مشکل شما رفع شود:
    در سطرهای سند اموال می‌توانیم اطلاعات رخداد اموال من‌جمله تاریخ رخداد اموال را بازنمایی کنیم. یک مجموعه ستون چاپی ساده برای سند اموال تعریف کنید که در ستون‌های آن مثلا فقط تاریخ رخداد اموال و اطلاعات مختصری از رخداد اموال لحاظ شده باشد. بعد یک پیش‌نمایش گزارش چاپی از همه‌ی اسناد اموال سال 1401 تهیه کنید. در این پیش‌نمایش اقدام به ذخیره به فرمت html کنید (یعنی در پیش‌نمایش تکمه‌ی ذخیره را فشار دهید و در محاوره‌ی ذخیره، در سطر آخر، در Save as type، گزینه‌ی HTML Document را انتخاب کنید و مسیر و نام دلخواهی را به فایل html بدهید).

    در محاوره‌ی "تشکیل فایل html از گزارش چاپی" که در ادامه می‌آید، گزینه‌ی "با هدف پردازش اطلاعات" را انتخاب کنید و بقیه‌ی گزینه‌ها به صورت پیش‌فرض مناسب هستند.
    با اینکار یک فایل html تشکیل و در مرورگر بازنمایی می‌شود. در همانجا با Ctrl+F اقدام به جستجو نمایید - برای 1400. توجه کنید که اینها اسناد 1401 هستند و 1400 یافت شده در آنها مربوط به تاریخ رخداد اموال است. موارد یافت شده رخدادهای مورد نظر و سندهایی که این رخدادها در آنها درج شده‌اند را نشان می‌دهد.

    همانطور که گفتم حتما در ویرایش بعدی فیلدهای کسری را تعریف خواهیم کرد.
    ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.