چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 آذر 1401 01:38 ب.ظ توسط momeni
گزارش مانده حساب ریالی از پیش فاکتور باز
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ivala
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 آذر 1401 12:09 ب.ظ

    با سلام

    در شرکتی که بنده مشغول به فعالیت می باشم، شرکت نوسا محبت کردند در بخش فهرست سطرهای پیش فاکتور و قرارداد یک گزارش به نام گزارش جامع مانده پیش فاکتور ایجاد کردند.در این گزارش کامل یک عدد مورد درخواست مدیریت می باشد که در گزارش فوق ایجاد نشده است.مدیریت درخواست دارند مانده ریالی پیش فاکتور نیز در آن گزارش ذکر شود.ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 آذر 1401 01:38 ب.ظ
    سلام

    آنچه در پیش‌فاکتور برای ما مهم بوده است شامل انواع مانده مقدار (درخواست نشده، تحویل نشده، فاکتور نشده) است. از آنجا که به جز آیتم آخر، بقیه موارد ربطی به بهای فروش ندارند مفهومی به نام مانده ریالی (بهای) پیش‌فاکتور را نداریم. از طرف دیگر چنین نیست که حتما کالاها و خدمات هم‌بها با پیش‌فاکتور، فاکتور شوند. به این ترتیب درخواست مدیریت شرکت شما در گزارش ما قابل اجرا نیست. با این همه اگر در آینده راه حلی به ذهن بیاید برای اجرای آن اقدام خواهیم کرد. از همکارانم هم تقاضا دارم اگر نظری دارند به ما کمک کنند.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.