چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 آبان 1401 09:44 ق.ظ توسط momeni
قوانین مکمل کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
15 آبان 1401 02:58 ب.ظ

    با سلام

    در زمان استفاده از قوانین مکمل کالا در برگه های فروش ، پس از استفاده از قانون مرتبط ، کاربر میتواند قانون استفاده شده را مجدد استفاده کند و برای یک برگه چندین قانون تکراری اجرا شود .

    آیا این مطلب جهت کاربران خاصی باز گذاشته شده است ؟

    پ.ن : در تعیین "طرف حساب" برگه فروش اگر 2 بار طرف حساب انتخاب شود ، سیستم تیک پیش فرض را برمیدارد و اگر هم گذاشته شود با هشدار "این قانون یکبار استفاده شده است ، دوبار اجرا شود ؟" روبرو میشویم که مطلوب است.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 آبان 1401 09:44 ق.ظ
    سلام

    تاثیری که قوانین مکمل کالاها و خدمات در برگه اعمال می‌کنند قابل رهگیری نیست. در مقایسه با قوانین طرف حساب (که ذکر فرمودید)، از آنجا که در قوانین طرف حساب با انواع طرف حساب و واحدهای پول (ارز) سروکار داریم، سیستم بررسی می‌کند که اگر طرف حساب از نوعی که در قانون مشخص شده و با همان ارز از قبل در برگه وجود داشته باشد آن قانون را به صورت پیش‌فرض علامت‌گذاری نمی‌کند و در صورت انتخاب هشدار هم می‌دهد. البته نمی‌تواند تشخیص دهد که آن قانون به خصوص استفاده شده است یا خیر. صرفا تشخیص می‌دهد که طرف حسابی که آن قانون قرار است درج کند (با همان واحد پول) از قبل در برگه درج شده است.

    این وضعیت در کاربرد قوانین مکمل کالاها و خدمات (با توجه به ماهیت و نتیجه‌ی این قوانین) برقرار نیست. یعنی تشخیص تکراری بودن میسر نیست. ضمن اینکه در اعمال یک قانون مکمل از این نوع کاربر آزادانه می‌تواند پارامترهای قانون را تغییر دهد - مثلا نتیجه‌ی قانون یا نوع سطر جنبی یا حتی یادداشت و ملاحظات را.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.