چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 اردیبهشت 1401 08:49 ق.ظ توسط روزبه
انبار کالا و مواد امانی
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hamed
کاربر
کاربر

--
09 خرداد 1390 12:21 ب.ظ
    باسلام و خسته نباشید
    در برنامه انبار نوسا امکاناتی از بابت انبار امانی ندارید.چرا؟

    باتشکر
    حامد قاسمیان
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 خرداد 1390 03:07 ب.ظ
    سلام و عرض خسته نباشید متقابل خدمت شما.

    در نرم افزار انبار نوسا، امکانات بسیاری برای برخورد صحیح با کالاهای امانی وجود دارد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنم:
    در نرم افزار انبار، امکان تعریف انبار های متنوع را دارید. برای هر کالا، در یک از این انبار ها، می توانید یک الگوی عملیات مالی (یا به عبارتی یک حساب مرتبط در حسابداری) تعریف کنید. از طرفی برای انواع ورود و خروج، می توانید از رخدادهای مخصوص امانی (دریافت و تحویل امانی) استفاده کنید. همچنین می توانید برای این نوع رخدادها، طرف حساب اختصاصی تعریف کنید. همین طور می توانید از روش تعیین بهای میانگین به تفکیک انبار استفاده کنید (به جهت تفکیک شدن بهای کالای امانی و کالای اصلی). همین طور می توانید برای ورود و خروج امانی هم می توانید نوع برگه های مجزا (با شماره و سری و فرم چاپی و نمایشی خاص) تعریف کنید.

    با تمام این تفاسیر، آیا نیاز خاص دیگری دارید؟ آیا واقعا در نرم افزار امکانی برای انبار و کالای امانی در نظر گرفته نشده است؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 خرداد 1390 08:25 ب.ظ
    سلام

    ضمن تایید فرمایش جناب مولایی، هر نکته یا امکان جدیدی که به نظر می‌رسد، در بخش پیشنهادها بفرمایید تا استفاده کنیم

    ارادت
    hamed
    کاربر
    کاربر

    --
    12 خرداد 1390 11:41 ق.ظ

    با سلام خدمت تمامی کارشناسان و برنامه نویس متفکر جناب آقای مومنی شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران

    در بحث انبار امانی بر اساس نوع رخدادی که با کالای امانی میشود می بایست به تفکیک بحث شود.حال دو مثال در رشته های پیمانکاری/ساختمانی و تولیدی
    بیان میکنم.


    1-در رشته های ساختمانی فرض میکنیم که یک شرکتی قصد دارد اسکلت فلزی پیچ و مهره ای را اجرا کند و اسکلت فلزی بدلیل اینکه احتیاج به دستگاه های متفاوتی دارد می بایست در یک کارخانه ای که دارای امکانات است ساخته شود.شرکت سازنده اولین چیزی که از کارفرما در خواست میکند مواد و مصالح (آهن آلات)مربوطه می باشد.
    حال کارفرما باید خریداری نماید و تحویل پیمانکار دهد این اتفاق چگونه باید در برنامه انبار ثبت شود به گونه ای که بتوان گزارشات آهن آلات خریداری شده به  تفکیک انواع آهن آلات و آهن آلات تحویل داده شده به پیمانکار به تفکیک آهن آلات و در دو حالت هم از لحاظ مقداری و ریالی گزارش دریافت کرد.


    فعلا گام به گام پیش برویم تا پس از دریافت جواب مثال،مرحله بعدی را بحث کنیم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 خرداد 1390 02:37 ب.ظ
    سلام

    با تنظیم رخدادهای "تحویل به پیمانکار" قابل انجام است. در واقع فرض بر این است که در حالت کلی، هم از کالاهای خریداری شده و هم از کالاهایی که از قبل در انبار کارفرما موجود است به پیمانکار تحویل داده می‌شود. تمام گزارش‌ها نیز با کمک همین رخداد قابل دریافت است.

    استاد گرامی، واقع این است که هنوز ماهیت پرسش جنابعالی به درستی بر من معلوم نشده است. اگر صریح‌تر، در بخش پیشنهادات بفرمایید که چه امکانی مورد نظر است که در سیستم موجود نیست، بیشتر و بهتر می‌توانیم استفاده کنیم.

    ارادت
    ALIREZA540
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    02 اردیبهشت 1401 01:52 ب.ظ
    سلام نحوه تعریف مرجع رو لطفا آموزش بدین
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 اردیبهشت 1401 08:49 ق.ظ
    سلام،

    نیاز خود را کامل بیان بفرمایید، با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید و یا از راهنمای نرم افزار استفاده کنید (لینک بالا در منوی این انجمن)

    با ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.