چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 مهر 1400 12:25 ب.ظ توسط momeni
مشکل timeout در ارسال اطلاعات از طریق API
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.Babadi
کاربر
کاربر

--
06 مهر 1400 12:26 ب.ظ

    با عرض سلام ، ادب و احترام خدمت مهندس مومنی عزیز

     

    در تماس با یکی از استفاده کنندگان، مشکل انتقال اسناد بزرگ ( در حدود 20،000 سطر ) از طریق API به نرم افزار نوسا وجود دارد . بدین صورت که پس از تشکیل و ساخت سند توسط مشتری، اگر مدت زمان بارگذاری آن سند بر روی نرم افزار نوسا بیشتر از 1 دقیقه و 30 ثانیه باشد با پیغام خطای Timeout مواجه خواهیم شد ، لازم به ذکر است که پس از ارتقای سخت افزار سرور نوسا که البته سرور مجازی می باشد و 6 مرتبه تست 3 مرتبه به صورت Random این اسناد بر روی نرم افزار نوسا بارگذاری شدند ، همچنین سرور API و سرور نوسا به صورت Local با یکدیگر در ارتباط هستند و برای انجام این کار از بستر شبکه داخلی استفاده می کنند .

     

    مشخصات سخت افزار سرور :

     

    CPU : Intel Xeon - 8 Core

    Ram : 32 GB

    Hard Disk : HDD 2TB

     

     

     

     

    با تشکر

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 مهر 1400 01:00 ب.ظ
    سلام

    ما در اتصال‌های خودمان اصولا timeout نداریم (SOAP و DCOM). در اجرای دستورات SQL هم timeout برای دستورات خواندن داده‌ها همان است که در Admin تعیین می‌شود و برای دستورات درج، اصلاح یا حذف داده‌ها 20 برابر آن است. پس احتمال اینکه ما مسئول timeout باشیم صفر است. اما می‌دانم که همه‌ی کلاینت‌های SOAP من‌جمله SUDS پارامتر timeout دارند که از قضا پیش‌فرض آن 90 ثانیه است. لطفا بفرمایید آنرا زیاد کنند. لینک زیر هم پارامتر را توضیح داده است.

    https://suds-py3.readthedocs.io/en/latest
    S.Babadi
    کاربر
    کاربر

    --
    07 مهر 1400 11:43 ق.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید مجدد خدمت مهندس مومنی عزیز

     

    این مشکل با استفاده از راهکار و نکاتی که شما فرمودید ، با اضافه کردن تنها یک Timeout در انتهای کد دستوری و برداشتن محدودیت 90 ثانیه از روی کلاینت SUDS برطرف گردید . 

     

    clinet = Client(url, plugins=[ImportDoctor(imp)], username=NOSA_username, password=NOSA_password,timeout=600)

     

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 مهر 1400 12:25 ب.ظ
    سلام

    خیلی ممنونم که مطلع فرمودید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.