چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 تیر 1400 02:18 ب.ظ توسط روزبه
Bad Request 400
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Sadri
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
01 تیر 1400 05:38 ب.ظ

    سلام
    در ویندوز 10 تنظیمات Soap انجام شده ولی پیغام خطای Bad Request 400 رو داریم ...
    فایروال خاموش (ویندوز و آنتی ویروس)
    Test port : Open
    Access : Everyone برای پوشه نرم افزار نوسا

    پ.ن : نرم افزار تا هفته گذشته کار میکرد، قفل رو فرستادیم برای Date و بعد از نصب ویندوز جدید این پیغام رو داریم.
     

    با تشکر
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 تیر 1400 08:33 ق.ظ

    با سلام،

    موارد مرتبط با شبکه گسترده بوده و جهت رفع مشکل، شما باید با تماس با واحد پشتیبانی موضوع را پیگیری کنید. در صورتی که مشتری از خدمات پشتیبانی برخوردار نبوده لطفا با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 تیر 1400 12:47 ب.ظ
    دوست عزیز!
    مجموعه ما پشتیبانی و خدمات پشتیبانی تلفنی و حضوری رو خریداری نکرده چون واقعا نیازی نداریم،.(قفل ما فقط حسابداری و دستمزد داره)
    پرتال یا انجمن ها برای رفع مشکلات بصورت غیر هزینه ای هستن.
    با تشکر
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 تیر 1400 02:18 ب.ظ

     

    باور بفرمایید شناخت ما از قوانین و ضوابط خود بیشتر از شما می‌باشد، هیچ راهکار دریافت خدمات رایگانی برای مشتریان نسخ و نسل‌های قدیمی نرم‌افزار موجود نیست و "این سامانه صرفاً جهت پشتیبانی، آموزش و رفع اشکال موارد عام نسخ و نسل‌های بروز نرم‌افزارهای نوسا، مخصوص کاربران ثبت نام شده (برای نرم‌افزار هدیه) و مجموعه‌های دارای خدمات پشتیبانی بروز (برای عموم مشتریان)  بصورت محدود تا زمانی که در استراتژی شرکت نوسا باشد در دسترس افراد ثبت نام شده و تایید شده خواهد بود."

     

    درست است که بیشتر موضوع‌های عام در این انجمن‌ها باز بوده و کنترل و محدود کردن عموم انجمن‌های پورتال صرفا به مشتریان بروز نوسا تا به امروز بخشی از استراتژی این شرکت نبوده، ولیکن این تصمیم داخلی ممکن است در هر زمان به اراده شرکت نوسا تغییر کند. در هر صورت، رفع مشکلات شما در این پورتال و یا از هر درگاه دیگری بدون وجود آخرین نسخه و پشتیبانی فعال توسط کارشناسان نوسا امکان پذیر نیست، از آنجا که ما در شرکت نوسا ضوابط فروش و خدمات پس از فروش را آماده کردیم، به شما اطمینان می‌دهم ما با ضوابط و قوانین خود کاملا آشنا هستیم.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.