چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 شهریور 1400 01:37 ب.ظ توسط momeni
عدم نمایش چاپ ویرایش فاکتور فروش در کاربران soap
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
s.radmanesh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
13 شهریور 1400 01:24 ب.ظ

    سلام خدمت تیم برنامه نویسی  و تشکر بابت نسخه جدید که بسیار عالی و شاهکار در قسمت گزارشات مدیریتی شده است .

    در این شرکت بعضی از کاربران ( از طریق soap  در شهرهای دیگر به سرور وصل می شوند ) زمانیکه یک فاکتور را ثبت  و  ذخیره می کنند در فرم ویرایش فاکتور فروش پیش نمایش چاپ خالی نمایش داده می شود ولی در فرم نهایی پیش نمایش کامل دیده می شود (از فرم پیش فرض نوسا هم استفاده کردیم   ) حالا اگر فاکتور را ببندیم و مجدد از قسمت فاکتورهای موجود همان فاکتور را باز کنیم و در قسمت ویرایش چاپ را بزنیم چاپ گرفته میشود این موضوع باعث شده وقت پرسنل برای چاپ بسیار گرفته شود آیا می توان مشکل را حل کرد چون همکاران پشتیبانی پیشنهاد تغییر ویندوز را دادند که فعلا برای این مجموعه امکان پذیر نیست

    در ضمن متاسفانه یک کاربر ممکن است در یک روز بتواند چاپ بگیرد و در روز دیگر نتواند واقعا پیگیری مشکل برای ما هم سخت شده است.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 شهریور 1400 01:37 ب.ظ
    سلام

    از اظهار لطف شما بسیار ممنونیم

    وضعیت‌های ناپایدار و غیرتکرارشونده از نوعی که در این اشکال به آن اشاره فرمودید ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشند و به صورت‌های مختلف در انواع کارهایی که در رایانه و محیط شبکه انجام می‌شود خود را نشان دهند. متاسفانه از آنجا که کاربران ما همیشه صرفا در حال کار با سیستم ما هستند هر نوع اشکال سیستمی، رایانه‌ای، ویندوزی و شبکه‌ای را صرفا در نرم‌افزار مشاهده می‌کنند. به احتمال زیاد اشکال از ارتباط با شبکه است: پس از درج هر فاکتور جدید اطلاعات مربوط به تعداد فاکتورهای موجود و شماره و سری آخرین فاکتور از سرور بهنگام می‌شود. اگر این اطلاعات خوانده نشوند فاکتور جدیدی که درج شده است از دید سیستم ناموجود شناخته شده و چاپ نخواهد شد. در فرم نهایی به صورت مستقل اطلاعات مزبور خوانده شده و عمل می‌شود. همچنین با باز و بسته کردن پنجره‌ی فاکتور همین اتفاق می‌افتد. به نظر می‌‎رسد که در برخی از کاربران راه دور شما، در برخی از روزها ارتباط شبکه در میانه‌ی درج فاکتور با مشکل مواجه می‌شود و داده‌های تکمیلی خوانده نمی‌شوند. این پدیده شبه‌تصادفی و غیرتکرارشونده است. همانطور که فرمودید پیگیری این مشکل برای ما هم دشوار (حتی شاید دشوارتر) است - به خصوص با توجه به این نکته که ممکن است اشکال از جای دیگری باشد.

    از همکاران خواهش می‌کنم در این زمینه حساس باشند و اگر به هر اشکالی که حتی به احتمال ناچیز شبیه این اشکال باشد برخورد کردند مسئله را بیشتر بررسی فرمایند و داده‌های تکمیلی فراهم کنند. حتما حداکثر تلاش را برای رفع مشکل بکار خواهیم برد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.