چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 دی 1399 10:05 ق.ظ توسط momeni
گزارش هم زمان از ارز های مختلف
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
21 دی 1399 11:32 ق.ظ
    با سلام
    تشکر بسیار فراوان بابت نسخه ۹۰۲ و امکانات بسیار زیادی که در این نسخه پیاده سازی شده است
    روش کار این سازمان در سال های قبل بدین صورت بوده که در حسابداری برای حساب های ارزی حساب های انتظامی جداگانه به تفکیک ارز ها در نظر گرفته بودیم در صورت انجام معاملات ارزی علاوه بر اینکه در سرفصل حساب هتی اصلی ریال را وارد میکردیم در حساب های انتظامی میزان ارز رامیزدیم و از همه ارز ها با هم گزارش میگرفتیم گزارش تراز جامع ارزی بسیار عالی بود ولی متاسفانه در هر لحظه فقط میتوان از یک ارز گزارش گرفت در حال حاضر به گزارشی نیاز داریم که تمام حساب های ارزی به صورت یکجا نمایش داده شود( در هر حساب یک ارز استفاده شده است)
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 دی 1399 10:05 ق.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    با توجه به امکانات تسعیر و محاسبه‌ی ارز با نرخ جدید که در تراز آزمایشی پیاده‌سازی شده است محدودیت استفاده از یک ارز به گزارش تحمیل شده است.

    در نسخه‌ی 10 امکانات متنوعی برای ارائه‌ی گونه‌های جدیدی از گزارش‌های سرجمع تعبیه شده است که احتمالا خواسته‌ی شما را برآورده می‌کند.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.