چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 شهریور 1399 04:42 ب.ظ توسط j-esfahani
فروش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.ashkboos
کاربر جدید
کاربر جدید

--
25 شهریور 1399 12:05 ب.ظ

    با سلام برای فروش آیا امکانش هست زمانی که کالا رو جستجو میکنیم موجودی کالا و قیمت فروش رو برامون بیاره در نوسا این یه نقطه ضعفه

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    25 شهریور 1399 02:46 ب.ظ

    با سلام، 

     

    در این که این نیاز‌های شما یک نقطه تفاوت بین نرم‌افزارهای گسترده و نرم‌افزارهای فروش یک فروشگاه می‌باشد صحبتی نیست ولیکن در یک نرم‌افزار گسترده این امکان موجود نیست. دلیل آن هم بسیار ساده است:

     

    1. قیمت از کدام تعرفه با کدام قوانین تغییر تعرفه بر اساس کدام پارامترهای فروش و ...؟ ممکن است شما تنها از یک تعرفه استفاده کنید و قیمت برای شما یک عدد ساده باشد، ولیکن نرم‌افزار نوسا پارامتریک بوده و بنا به شرایط فروش مورد نیاز اکثر مشتریان این درخواست امکان پذیر نیست. برخی از پارامتر‌های موثر در قیمت کالا در شکل زیر  قابل مشاهده می‌باشد.

     

     

    2. موجودی از کدام بخش، کدام بچ، از کدام نوع رخداد‌ها با کدام دسترسی های کاربر و کدام انبار‌ها، با رزو یا بدون رزو تایید شده یا پیش نویس و ....؟!

     

    همانطور که در دنیا جهت حمل و نقل از موتور و ماشین و هواپیما و ... استفاده می‌شود. در دنیای نرم‌افزار نیز بنا به نیاز، شما باید از نرم‌افزارهایی با قابلیت‌ها و گستردگی متفاوت استفاده کنید. شما می‌توانید با موتور مسافت 2 کیلومتری را 5 دقیقه‌ای طی ‌کنید، با ماشین ممکن است 15 دقیقه زمان ببرد و با هواپیما امکان‌پذیر نمی‌باشد. این ضعف ماشین و هواپیما نیست، این ابزار برای کارهای مختلفی ساخته شده اند. این قوانین در ارتباط با نرم‌افزارها هم صدق می‌کنند...

     

    ارادت

    پيوست ها
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    25 شهریور 1399 04:42 ب.ظ

    با سلام

    حتما همینطور است که جناب روزبه فرمودند.

    زمانی که کاربر با اجزاء ، روابط و امکانات سیستم آشنا باشد با کمی چاشنی خلاقیت ، می تواند نیازها خود را بومی کند و سریع ترین را پیدا نماید.

    >> راه حل ساده جهت رسیدن به گزارش مذکور:

     اجزاء = کالا ،موجودی، قیمت فروش بر اساس شرایط فروش . 

    روابط=سیستم انبار،سیستم فروش .

    امکانات = دسترسی به کالا و موجودی، قیمت فروش و شرایط آنها .

    خلاقیت = در پیش فاکتور پس از تعیین شرایط فروش، کالا را جستجو کنید و مبلغ را مشاهده نمایید سپس با امکان Alt+f11 از موجودی کالا در انبار های مختلف با خبر شوید.

    در حالتی که کالاها زیاد باشند مجبور هستید تا درخواست کالا از انبار را (با مرجع پیش فاکتور) صادر نمایید و از گزارش تراز موجودی کالا، از وضعیت موجودی در انبارهای تعیین شده اطلاع یابید.

    پ.ن: همانطور که جناب روزبه فرمودند در نرم افزارهای گسترده ، خواسته های متفاوتی وجود دارد، یکی از آنها مدل فروشگاهی است . اما مطلبی که وجود دارد خلاقیت کاربر است که چطور می تواند از این نرم افزار گسترده نیازهای بومی شده خود را (نه 100%) کشف نماید .

    عذرخواهی میکنم .

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.