چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 مهر 1398 09:42 ق.ظ توسط momeni
عملیاتی کردن برگه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mderakhshi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
16 مهر 1398 09:54 ب.ظ

    با سلام

    کالا با 2 انبار ارتباط دارد و روش قیمت گذاری میانگین به تفکیک انبار میباشد چرا هنگام ریالی کردن برگه های هر انبار کالای انبار دیگر را نیز از نظر رخدادهای پیش نویس و غیر پیش نویس چک میکند اگر بتوان این کار را انجام داد چه مشکلی پیش میآید؟

    مثلا کالای a در انبار مواد اولیه و انبارپای خط تولید مشترک است و ما نیازی به ریالی کردن انبار تولید نداریم .

    با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 مهر 1398 09:42 ق.ظ
    سلام

    این محدودیت به دلیل پیچیدگی خارج از کنترل رخدادها و برگه‌ها و امکان اصلاح برگه‌های پیش‌نویس قبلی یا درج برگه به تاریخ قبل در انبار دیگر و مثلا اصلاح انبار در یک رخداد آن در زمان دیگر یا از همه بدتر امکان تنظیم رخداد نقل و انتقال است. با اینکه از نظر منطقی نکته‌ای که اشاره فرمودید صحیح است اما پیچیدگی بسیار زیاد و خارج از توان ما برای پیاده‌سازی بوده است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.