چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 اردیبهشت 1398 01:47 ب.ظ توسط momeni
سوال در مورد پیش فاکتور
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
behzadforohar
کاربر جدید
کاربر جدید

--
03 اردیبهشت 1398 10:00 ق.ظ
    سلام خسنه نباشد خدمت شما و همکاران محترم

    ببخشید در مورد پیش فاکتور سوال داشتم. من پیش فاکتور صادر می کنم بعد زمان تحویل کالا برگ خروج رو صادر می کنم و زمان صدور فاکتور فروش وقتی برگ خروج رو فراخوانی می کنم بعد که برگ پیش فاکتور رو فراخوانی می کنم برگ خروج حذف میشه. برگ خروج رو دوباره فراخوانی می کنم برگ پیش فاکتور حذف میشه 

    میشه لطفا توضیح بدین پیش فاکتور به چه صورت عمل می کن ممنون میشم؟ و از پیش فاکتور به چه صورت باید در برگ فروش استفاده کرد؟  

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 اردیبهشت 1398 11:42 ق.ظ
    سلام

    حرکت اطلاعات از پیش‌فاکتور تا فاکتور از مسیر درخواست و تحویل است. یعنی مبتنی بر پیش‌فاکتور درخواست تنظیم می‌شود و مبتنی بر درخواست برگه خروج خواهیم داشت و در نهایت از روی برگه خروج فاکتور تنظیم خواهد شد. به نظر می‌رسد این ارتباط در داده‌های شما حاکم نیست. پس سیستم نمی‌تواند تشخیص دهد که برگه خروج شما مبتنی بر پیش‌فاکتور مورد نظر تنظیم شده است. رخداد خروج کالا فاقد پیش‌فاکتور است (حتی شاید فاقد درخواست) و به همین دلیل با فراخوانی آن پیش‌فاکتور خالی خواهد بود. از طرف دیگر پیش‌فاکتور هم در وضعیت تحویل نشده (شاید حتی درخواست نشده) قرار دارد و به همین دلیل با فراخوانی آن "رخداد تحویل" (در اینجا خروج کالا) خالی خواهد بود.
    behzadforohar
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 اردیبهشت 1398 12:04 ب.ظ

    خوب تو فروشگاه مبلمان برگ در خواست خدمت برای فروشگاه کارایی ندارد ؟

    اگر بخوام این مراحل انجام بدم وقت گیر راه ی نیست که پیش فاکتور با برگ خروج کالا در برگ فروش استفاده کرد ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 اردیبهشت 1398 01:47 ب.ظ
    خیر

    البته اگر امکان تنظیم خودکار برگه‌های درخواست و تحویل (خروج) کالا از روی پیش‌فاکتور وجود دارد ولی اگر از قبل برگه خروج مستقل از پیش‌فاکتور وارد شده باشد راهی نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.