چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 اسفند 1397 03:05 ب.ظ توسط momeni
تبدیل 3پایگاه به یک پایگاه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
شرکت یزدگل
کاربر جدید
کاربر جدید

--
19 اسفند 1397 11:24 ق.ظ
    با سلام

    شرکت دارای 3پایگاه مستقل می باشد و میخواهیم بدلیل حجم بالای رخدادها،3پایگاه رابه 1پایگاه با 3عطف یا 3شعبه مجزا تقسیم کنیم.همچنین می خواهیم در زمان صدور فاکتور یک مشتری هر یک از سطرهای اصلی فاکتور به یک طرف حساب منظور شود.

    بعنوان مثال شرکت دارای عطف 1 و 2 و3 می باشد. اگر از شعبه استفاده کنیم تنها در اطلاعات عمومی برگه میتوان شعبه مورد نظر  را انتخاب کرد ولی اگر از عطف استفاده کنیم میتوان

    به هریک از سطرهای اصلی فاکتور عطف 1تا3را منظور کرد.

    حال میخواهیم سطرهای اصلی فاکتور فروش با حساب مربوط به خود در طرف حساب منظور شود یعنی سطر اصلی فاکتور با عطف 1 با حسابهای دریافتنی عطف 1و همینطور سطر فاکتور با عطف2 باحساب دریافتنی عطف 2 و ... از آنجایی که بدلیل حجم بالای این چنین فاکتورهایی نمیتوان هر بخش (با عطف مجزا)را داخل یک فاکتور ثبت نمود( یا در پایگاه مجزا)می بایست مشتری ای  که

    از 3بخش خرید داشته داخل یک فاکتور ثبت شود و به تبع آن به 3حساب دریافتنی با توجه به شماره عطف مربوطه منظور شود. لذا خواهشمند است در این خصوص که نیاز مبرم شرکت می باشد راهکاری اتخاذ نماییدو اینکه آیا میتوان از 3شعبه استفاده نمود؟

    باتشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 اسفند 1397 03:05 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه استفاده از "عطف" (که صرفا یک شماره است) به جای "بخش (شعبه)" که به صورت بسیار اساسی در طراحی کلی سیستم به آن پرداخته شده است میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.