چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 بهمن 1397 10:52 ق.ظ توسط روزبه
ماکزیمم تعداد دیتابیس فعال و کاربر آنلاین
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
msh100100
کاربر
کاربر

--
17 بهمن 1397 08:10 ق.ظ

    با سلام و احترام

    خدا قوت

    در حالت soap و یک شرکت هلدینگی با کاربر های مختلف در دیتابیس های مختلف  حسابداری و انبار و فروش و دستمزد و ...  در داخل کشور

    ماکزیمم کاربر و شرکتی که میتوانند آنلاین (در یک لحظه) کار کنند و نرم افزار در حالت اپتیمم باشد و از لحاظ سرعت و دقت و هنگ و ارور بدون مشکل به کار خود ادامه دهد چه میزان هست؟

    به قول آی تی من ها!
    اپتیمم و ریکامندد و ماکزیمم تعداد کاربر و دیتابیس آنلاین چگونه است؟

    اصلا آیا تعداد زیاد دیتابیس در کارآیی سرور تاثیر دارد؟

    مثلا 1000 کاربر به یک دیتابیس کار کنند یا 1000 دیتابیس

     

    پاینده باشید

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 بهمن 1397 09:42 ق.ظ
    سلام

    تعداد کاربر و پایگاه به خودی خود محدود کننده نیستند - سیستم نوسا مقدار زیادی از فعالیت‌های کاربران را در نرم‌افزار client که به صورت مستقل توسط هر کاربر اجرا می‌شود مدیریت و پردازش می‌کند و به همین دلیل در بیشتر مواقع کاربران اصلا هیچ بار برروی سرور ندارند - در ویرایش داده‌ها و مشاهده یا چاپ گزارش‌ها، فقط در زمان‌هایی که پیغام "ارتباط با سرور" بازنمایی می‌شود است که حضور کاربر توسط سرور احساس می‌شود و در سایر موارد (وارد کردن داده‌ها و بازبینی یا چاپ) عملیات بدون دخالت سرور انجام می‌شود. ضمن اینکه عمده بخش‌های ui و فعالیت‌های مربوط به ریخت‌دهی (فرمت کردن) به داده‌ها نیز همگی در client انجام می‌شوند.

    آنچه در این معماری اهمیت دارد "تعداد کاربران - پایگاه‌ها"ی فعال است. یعنی تعداد کاربرانی که همزمان پیغام "سیستم در حال ارسال / دریافت اطلاعات به / از سرور" را مشاهده می‌کنند. طبق تجربه‌ی ما این تعداد معمولا کمتر از یک دهم تعداد کاربران سیستم است. اینکه تعداد و بار بهینه چیست نیز به مدل داده‌ها (اندازه، پیچیدگی، تنوع) + مشخصات سخت‌افزار + الگوهای کاربری بستگی دارد. منظور از الگوهای کاربری: مثلا اگر کاربران به دفعات گزارش‌های سنگینی را (از قبیل تفکیک تفصیلی غیرعملیاتی به حساب‌های غیرعملیاتی) که زمان زیادی برای ارائه‌ی آن صرف می‌شود و عملیات ورود اطلاعات را برای سایر کاربران قفل می‌کند تهیه کنند، علاوه بر اینکه بار سرور را زیاد می‌کند، با در صف قرار دادن سایر کاربران، درصد کاربرانِ همزمان مرتبط با سرور را نیز افزایش می‌دهد.

    خلاصه اینکه فقط به صورت آماری می‌توانیم در این زمینه پیشنهادهایی ارائه دهیم. این پیشنهادها در قالب پیکربندی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسط شرکت تهیه می‌شوند و البته به تناوب و با توجه به تغییراتی که در انتخاب‌ها پیش می‌آیند (به علت پیشرفت سخت‌افزارها و ویندوز و سرورهای جدید) تغییر می‌کنند.

    http://accsupport.nosa.co...397-10-26-101821-100

    ارادت
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    17 بهمن 1397 11:02 ب.ظ

    عطفه به بند ذیل در پی دی اف مزبور ، برای سرورهای بکاپ یا میرور ، آیا نیاز است که قفل سخت افزاری روی آنها هم نصب شود؟
    در خصوص سرورهای جایگزین چطور؟ که مثلا اگه یه سرور دان شد، سرور دیگر وارد مدار میشود و در لحظه دان شدن سرور نوسا، کاربر با قطعی مواجه نمیشود و نبود سرور را متوجه نمیشود...

     

     

     

     

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 بهمن 1397 10:52 ق.ظ
    با سلام،



    شما برای Replicate, Mirror, یا Backup جداگانه به قفل جدا نیازی ندارید. صرفا داده پایگاه شما در سرور دیگری وجود خواهد داشت. در صورت استفاده از Miror همزمان توانایی بالا آوردن سرور دوم با صرف زمان کمتر وجود دارد و می‌توانید قفل را از پشت سرور اول جدا کرده و به سرور دوم منتقل کنید. 

     


    در صورت نیاز به پشتیبانی همزمان از دو پایگاه، شما باید به سمت تنظیمات پیچیده IIS و SQL بروید و حتما قفل‌های مجزا  نیاز خواهید داشت. 



    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.