چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آذر 1400 11:52 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
امکان مسدود کردن مرکز
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
niro-saman
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 مهر 1397 08:31 ق.ظ
    سلام

    با توجه به اینکه زمینه فعالیت شرکت ساخت تابلوهای برق هست و نرم افزار انبار در این شرکت راه اندازی شده است و تابلوهای برق به عنوان مرکز در درخت مراکز تعریف کرده ایم جهت اینکه بتوانیم گزارش بگیریم از اینکه چه قطعاتی جهت ساخت این تابلو بکار رفته است. زمانیکه پروژ ساخت تابلو به پایان میرسد اگر این امکان وجود داشت که بتوان مرکز را مسدود کرد که دیگر برایمان در انتخاب مراکز(تابلوها) نیاورد بسیار خطای ما را پایین می آورد . با شرایط فعلی خطای کاربر و اشتباه بسیار فراوان است.ممنون می شوم اگر خواسته این شرکت بررسی گردد.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مهر 1397 09:36 ق.ظ
    سلام

    برای نسخه‌ی بعدی امکان پیاده‌سازی این مورد را بررسی خواهیم کرد و اگر مشکل ویژه‌ای نداشته باشد حتما پیاده‌سازی خواهیم کرد.
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 آذر 1400 11:52 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که فیلد جدیدی به نام "مرکز مسدود است" به مراکز مصرف یا تامین کالا و خدمات اضافه شده است. مراکزی که مسدود باشند برای درج در انواع برگه‌ها و رخدادهای نرم‌افزار انبار قابل انتخاب نخواهند بود. همچنین در فهرست مراکز، امکانی با عنوان "مراکز مسدود بازنمایی نشوند" پیاده‌سازی شده است.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.