چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 21 شهریور 1397 01:36 ب.ظ توسط momeni
تب ترتیب در برگه شمارش کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
yaghot
کاربر جدید
کاربر جدید

--
21 شهریور 1397 11:50 ق.ظ

       

      سلام
        همانطور که مستحضرید در شرکتها ، برای مدیریت کالاهای انبار ،کالاها آدرس دهی و بطور منظم قفسه بندی میشود. پایان سال شمارش کالا در انبار یکی از موارد  زمان بر است که    همین آدرس دهی کمک زیادی به ما میکند و کاربران انبار به ترتیب قفسه بندی و آدرس دهی شمارش را انجام میدهند.بعد این شمارش ها به همان ترتیب آدرس دهی به کاربران مالی تحویل داد تا در سیستم ثبت کنند. 
         ما برای بالابردن سرعت ورود اطلاعات در برگه شمارش به ازای هر انبار مثلا انبار قطعات(با تعداد کالاهای زیاد) چندین برگه شمارش تعریف میکنیم که باید به ترتیب آدرس دهی    باشد و هر کاربر مالی ،مسئول  ورود اطلاعات هر برگه میشود. متاسفانه در برگه شمارش کالا تب ترتیب را نداریم که بر اساس محل کالا در انبار مرتب کنیم و این مورد ورود اطلاعات ما

        رو سخت و سرعت رو کند میکند. (هرچند که تب ترتیب را  زمان چاپ تگ و برگه شمارش داریم اما زمان  ورود اطلاعات برای ما کارساز نیست).



          سپاس


    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 شهریور 1397 01:36 ب.ظ
    سلام

    فرمایش شما کاملا منطقی و صحیح است - اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های فنی، در زمان ویرایش سطرهای برگه‌های شمارش کالاها فقط به ترتیب کد قابل بازنمایی هستند (حتی مستقل از اینکه به چه ترتیبی به برگه اضافه شده باشند).
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.