چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 فروردین 1398 12:37 ب.ظ توسط derakhshi
فراخوانی درخواست به تاریخ جدید در برگه خروج به تاریخ های قبلی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
derakhshi
کاربر
کاربر

--
21 شهریور 1397 08:55 ق.ظ
    با سلام 
    برگه خروج کالای جدید را به تاریخ 21/3/97 باز کرده و از گزینه " فراخوانی برگه درخواست" استفاده می کنیم .در این مورد سیستم اجازه انتخاب برگه درخواست های تاریخ بعد از تاریخ برگه خروج را میدهد و سیستم تاریخ برگه خروج و درخواست را کنترل نمی کند درحالیکه انتظار داشتیم این کنترل انجام شود. اگر از گزینه "فراخوانی تعدادی رخداد درخواست " استفاده شود کنترل هایی اعم از تاریخ و مرکز و... انجام میشود.
    ممنون میشم اگه نکته ای در این مورد هست بفرمائید.


     

     

     

     

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 شهریور 1397 10:50 ق.ظ
    سلام

    ممنون از اطلاع‌رسانی شما - اصلاح خواهد شد؛ اما با توجه به نکته‌ی زیر

    کنترل توالی منطقی تاریخ رخدادها عمدا انجام نشده است. در برخی از کاربردهایی که مشتریان داشته‌اند نیاز به این قبول این وضعیت داشته‌ایم. سیستم عملا کنترلی در این زمینه انجام نمی‌دهد و تنها شرط مهم و سیستمی این است که رخداد درخواست مرجع و رخداد انبار مربوط به یک سال مالی باشند. این نکته به خصوص وقتی آنرا به همراه امکانات سیستم در تغییر تاریخ رخدادهای موجود لحاظ کنیم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

    با این همه، در زمان انتخاب رخدادها و برگه‌های مرجع روال منطقی رعایت شده و به صورت "پیش‌فرض" تاریخ خاتمه‌ی محدوده‌ی رخدادها همان تاریخ برگه لحاظ شده است و به این ترتیب درخواست‌های بعدی به صورت پیش‌فرض نمایش داده نمی‌شوند. البته کاربر می‌تواند با Ctrl+F3 پارامتر پیش‌فرض را تعییر دهد و مثلا حتی در "فراخوانی تعدادی رخداد درخواست" نیز درخواست‌های آتی را احضار نماید. اشکالی که در اینجا وجود دارد و منجر به پست شما شده است این است که تعیین تاریخ خاتمه‌ی مزبور در حین انتخاب برگه‌ی درخواست فراموش شده است و به همین دلیل برگه‌های آتی نیز به صورت پیش‌فرض بازنمایی شده‌اند. این وضعیت را حتما اصلاح خواهیم کرد.

    ممنون
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    27 فروردین 1398 10:17 ق.ظ

    با سلام

    این مورد در نسخه 707 اصلاح نشده؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 فروردین 1398 11:12 ق.ظ
    سلام

    قاعدتا، طبق مستندات ما باید اصلاح شده باشد. اگر هنوز باقی مانده است بفرمایید.
    derakhshi
    کاربر
    کاربر

    --
    27 فروردین 1398 12:37 ب.ظ

     

                  تشکر اصلاح شده ولی کاربران از  ctr+f3 استفاده کردند.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.