چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 مرداد 1397 11:08 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
محاسبات مربوط به ترك كار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahsima_remo
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 مرداد 1397 02:58 ب.ظ

    با سلام 
    روند ثبت ترك كار براي يك كارمند و تسويه حساب عيدي و سنوات پايان خدمت چگونه بايد در سيستم حقوق و دستمزد ثبت گردد؟

    به عنوان مثال قرارداد پايان كار فرد 1397/05/31 است . براي بيمه بايد از ابتداي شهريور ترك كار ثبت گردد. الان بايد حقوق مرداد را به شكل معمول محاسبه و پرداخت كرد و براي ثبت ترك كار اين فرد در ليست شهريور كاركرد صفر رد كرد و سنوات و عيدي را در بخش مربوطه با تنظيم خودكار سيستم محاسبه كرد؟؟ 
    آيا اين شكل از محاسبه توسط نرم افزار درست است؟

     

    با سپاس

    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    10 مرداد 1397 11:08 ق.ظ

    با سلام 

    بله همین طور است که فرمودید در ماه مرداد روال عادی را ادامه میدهیم و تمام تسویه حساب های لازم را انجام میدهیم مانند عیدی ، سنوات ، وام ها و غیره در نهایت در ماه شهریور تاریخ ترک کار را پر میکنیم و کارکرد صفر قرار میدهیم و ثبت حقوق انجام میدهیم . و بعد از ثبت حقوق ، پرسنل را غیر شاغل میکنید . البته ممکن است در صورت قدیمی بودن پست شما و قرار دادن کارکرد صفر ، برنامه ثبت حقوق انجام ندهد که مربوط به پست برنامه است که در این صورت با پشتیبانی تماس بگیرید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.