چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 تیر 1397 11:45 ق.ظ توسط momeni
فیلد حساب سرشاخه در گزارش ساز
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
13 تیر 1397 10:27 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید

    هنگام استفاده ازز سیستم گزارش ساز، گزارش تراز جامع (nosabal) فیلدی برای فراخوانی کد یا نام حسابهای سرشاخه دارد (accpatname...) که طبق منوال برنامه باید با اضافه کردن کدهای M یا L به انتهای نام فیلد، حساب کل یا حسابهای سایر سطوح را فراخوان کند. اما به هیچ ترتیب نتوانستیم از این فیلد استفاده کنیم و فیلد خالی رد میشد. آیا تیتر فیلد در منوال مشکلی دارد؟

    با تشکر
    داود ابراهیمی
    مدیریت پایدار
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1397 10:23 ق.ظ
    سلام

    کاملا درست می‌فرمایید. در راهنما اشتباه وجود دارد. یک underscore پیش از پس‌وندها جا افتاده است. فیلدها به صورت AccPatName_M و مانند آن تشخیص داده می‌شوند. ممنون از اطلاع‌رسانی. متن راهنما را اصلاح خواهیم کرد.

    ارادت
    debrahimi
    کاربر
    کاربر

    --
    15 تیر 1397 06:24 ب.ظ
    متشکرم. آیا در جای دیگری (مانند فیلدهای رخداد دستمزد) هم چنین اصلاحی باید بشود؟ چون من راهنما را به صورت فایل chm در آورده‌ام و باید دستی در فایل خودم تغییرات بدهم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 تیر 1397 11:45 ق.ظ
    سلام

    راهنما بیش از 800 صفحه است و به همه‌ی متن آن تسلط نداریم. این مشکل را هم تا پیش از اینکه شما اشاره بفرمایید نمی‌دانستیم و همان موقع بررسی کردیم. اگر اشکال دیگر و مشابهی وجود داشته باشد برای ما هم پوشیده است. به هر حال اگر به مشکل مشابهی برخورد شد حتما بررسی و اصلاح خواهیم کرد ولی قابل پیش‌بینی نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.