چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 اسفند 1396 04:51 ب.ظ توسط momeni
طرف حساب عمومی در فهرست برگه های انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
16 اسفند 1396 11:55 ق.ظ
    با سلام
    با توجه به سناریوی زیر لطفا راهنمایی کنید

    در طول سال جاری کاربر انبار به اشتباه در بعضی از برگه ها از طرف حساب عمومی  استفاده کرده و فیلد طرف حساب عمومی را پرکرده در صورتی که برای همه سطرها طرف حساب اختصاصی نیز وارد شده است حال که می خواهیم برگه ها یکباره عملیاتی شود با پیغام خطا مواجه می شویم نیاز به گزارشی داریم که در کدام برگه ها این اتفاق رخ داده است 

    نکته : با توجه به اینکه این شرکت کلا از طرف حساب اختصاصی استفاده می کند اگر درلیست برگه های انبار بتوان گزارشی از برگه هایی گرفت که طرف حساب عمومی دارد راه گشاست

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 اسفند 1396 04:51 ب.ظ
    سلام

    در منوی سند، گزینه‌ی "گزارش خلاصه اسناد" امکان تنظیم شرط برروی فیلد "نوع رخداد مالی (در انبار)" داریم. یکی از گزینه‌ها طرف حساب عمومی است. به عبارت دیگر پیشنهاد من این است که شما فهرستی از طرف حساب‌های عمومی درج شده در سیستم را بدست آورید. اینها حتما مربوط به برگه‌های انبار هستند و از روی فهرست می‌توانید سند انبار مربوط و در ادامه برگه‌ی انبار را احضار و اصلاح فرمایید. توجه کنید که حالت "پیش‌نویس" در سندهای انبار باید در این گزارش لحاظ شده باشد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.