چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 اسفند 1395 10:41 ق.ظ توسط momeni
سطح دسترسی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Mirjalili
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 اسفند 1395 10:31 ب.ظ

    با سلام

    در سطح دسترسی برنامه امکانی وجود دارد مبنی بر "امکان اصلاح اسناد دیگران" - سوال این است امکان گروه بندی (سطح بندی)کاربران وجود دارد مثلا مدیر مالی امکان اصلاح اسناد تمام کاربران زیر دست خود را داشته باشد و فرض کنید حسابدار ارشد فقط امکان اصلاح اسناد حسابداران را داشته باشد و اسناد مدیر مالی را نتواند اصلاح نماید 

    امیوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 اسفند 1395 10:41 ق.ظ
    سلام

    بله منظور شما کاملا واضح است

    متاسفانه چنین امکانی در سیستم وجود ندارد. گروه‌بندی کاربران در سیستم ما با استفاده از گروه‌های Windows انجام می‌شود. این گروه‌ها حالت درختی ندارند و به این ترتیب نمی‌توان برای گروهی از کاربران یک کاربر ارشد تعریف کرد. تغییر این وضعیت متاسفانه برای ما میسر نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.