چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 بهمن 1395 12:27 ب.ظ توسط momeni
process maker
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
msh100100
کاربر
کاربر

--
25 بهمن 1395 01:38 ق.ظ

     

    با سلام و احترام

     

    با عنایت به اینک شرکت ما در نظر دارد از processmaker جهت مدیریت فرایندهای خود استفاده نماید

     

    سوال متخصصان موضوع از شما این است که آیا نوسا امکان برقراری ارتباط (اعم از دریافت اطلاعات و یا ثبت رکورد در نوسا) را به سایر نرم افزارها میدهد

     

    هزینه آن چگونه محاسبه میشود؟

     

    لظفا در خصوص مدیریت فرایند و نوسا راهنمایی فرمایید.

     

    نظر شما در خصوص (کیفیت erp های مایکروسافت)  و  اینکه (آیای صلاحیت راه اندازی در سازمانهای ایرانی را دارند یا خیر؟) چیست؟

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 بهمن 1395 12:27 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه در زمینه محصولاتی که مورد نظر شما است اطلاع دقیقی که منجر به راهنمایی قابل اعتنا شود نداریم.

    به صورت کلی ارتباط نوسا با سایر نرم‌افزارها از طریق فراخوانی فایل xml انجام می‌شود. نرم‌افزار مبداء باید اطلاعات را در قالب xml ذخیره نماید تا برای فراخوانی در اختیار سیستم قرار گیرد. این عملیات هزینه اضافه‌ای به همراه ندارد و امکانات مربوط از قبل در سیستم موجود هستند. دو نوع xml توسط سیستم خوانده می‌شوند: حاوی یک سند یا برگه / حاوی تعداد دلخواهی از اسناد و برگه‌ها و سایر المان‌های اطلاعاتی. برای در اختیار داشتن schema ساده‌ترین روش دریافت یک xml نمونه حاوی اطلاعات مورد نظر شما از خود سیستم است. مثلا برای ارائه xml حاوی یک سند، می‌توانید ابتدا یک سند با چند سطر نمونه حاوی داده‌های مورد تظر را در سیستم وارد کنید و همان سند را به صورت فایل وارده EAR ذخیره نمایید. یک فایل xml حاصل می‌شود که به عنوان الگو برای ساخت xml توسط سیستم مبداء و خورند آتی آن به سیستم نوسا قابل استفاده است.
    به صورت مشابه برای xml حاوی ترکیب دلخواهی از اطلاعات می‌توانید ترکیب اطلاعات نمونه را با امکانات "ایجاد فایل صادره" (در منوی "سیستم") به صورت یک فایل xml از سیستم دریافت نمایید. هر فایلی که با همان اجزاء و ترکیب توسط سیستم مبداء تشکیل شود نوسط سیستم نوسا قابل خواندن خواهد بود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.