چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1395 09:52 ق.ظ توسط momeni
جابجایی عدد در تیتر محصول
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shirkoohcable
کاربر جدید
کاربر جدید

--
26 فروردین 1395 12:28 ب.ظ
    با سلام کالای مورد نظر در سیستم "کابل زمینی آلومینیوم 35+70*3 " ثبت شه و در زمان ثبت فاکتور فروش در سیستم به همین صورت نمایش داده میشود ولی در زمان پیش نمایش و پرینت نهایی فاکتور عبارت فوق به صورت "کابل زمینی آلومینیوم 70+35*3" چاپ می گردد. یعنی جای اعداد 70 و 35 جابجا می شود. لطفا جهت رفع مشکل راهنمایی نمایید با سپاس
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 فروردین 1395 09:52 ق.ظ
    سلام

    از دیرباز خواندن و بازنمایی ترکیب عبارت‌های راست به چپ و چپ به راست در Windows مشکل‌آفرین بوده است. بحث این است که قطعات متن به راست به چپ و چپ به راست تفکیک می‌شوند و پس از آن دارای معنی خواهند بود. در نمونه‌هایی مثل نام کالای شما، این تفکیک ممکن است خیلی واضح نباشد. مثلا نام کالای شما کابل 35 به علاوه 70 در 3 است یا کابل 3 در 70 به علاوه 35؟ Windows برای اخذ داده‌ها و بازنمایی آنها از روش خاص خود استفاده می‌کند. متاسفانه این روش در نسخه‌های مختلف Windows با هم تفاوت دارد و گاهی دیده می‌شود که عبارتی که در یک نسخه Windows وارد می‌شود در نسخه دیگری از Windows به صورت دیگری بازنمایی می‌شود. همچنین جهت داده‌ها (خنثی، صریح راست به چپ یا صریح چپ به راست که در تعریف فرم‌ها تعیین می‌شود)، تنظیمات Windows (اینکه اعداد همیشه فارسی یا همیشه لاتین نمایش داده شوند یا شکل آن برحسب Context تعیین شود) و حتی در موارد نادر، فونت مورد استفاده برای بازنمایی در تفسیر داده و تفکیک آن به قطعات راست به چپ و چپ به راست دارای تاثیر هستند.

    موردی که شما ذکر کردید را با انواع تنظیم‌ها و تعریف فرم‌ها و روی Windowsهای XP و 7 آزمایش کردم و مشکلی مشاهده نشد. البته این لزوما به معنی عدم وجود مشکل در سیستم شما نیست. کاملا ممکن است که عاملی منجر به بروز این مشکل شده باشد که در سیستم‌های ما وجود نداشته باشد.

    تنها روشی که برای خلاصی از این مشکلات داریم این است که به روشی، پیچیدگی تفسیر و تفکیک عبارت به قطعات هم جهت را از بین ببریم. اگر پیش از اعداد مربوط به اندازه، از یک حرف لاتین (که صراحتا چپ به راست است) استفاده کنید - مثلا "کابل زمینی آلومینیوم S3*70+35" (یک S به ابتدای اعداد اضافه شده است) همه افراد و خود Windows همیشه این ترکیب را 3 در 70 به علاوه 35 خواهند خواند. جز این، هیچ روشی برای اینکه همیشه با اطمینان بتوانیم این عبارت را بخوانیم و از Windows هم انتظار داشته باشیم که همان را در همه نسخه‌ها، با همه تنظیمات و با همه فونت‌ها بازنمایی و دریافت کند در اختیار نداریم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.