چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 اسفند 1394 01:00 ب.ظ توسط Etemadi
تهیه لیست الکترونیکی مالیات بر درآمد حقوق در سال 1395
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Etemadi
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
20 اسفند 1394 01:00 ب.ظ
    سلام

    همانطور که همکاران و کاربران گرامی نوسا مستحضر هستید چند سالی است که مالیات بر حقوق پرسنل بصورت لیست الکترونیکی در قالب دو فایل متنی (TEXT) تهیه می شود که یکی به نام WHYYYYMMDD.TXT بوده و شامل ریز اطلاعات فردی و حقوقی پرسنلی بوده و دیگری بنام WKYYYYMMDD.TXT بوده و شامل یک سطر مربوط به اطلاعات پرداخت کننده حقوق و سرجمع اطلاعات حقوقی تمام پرسنل می باشد و این فایلهای متنی یا توسط وارد کردن اطلاعات پرداخت کننده و دریافت کننده حقوق در  نرم افزار  PTSClient ( قابل دریافت از لینک http://www.intamedia.ir/Salary.aspx ) و اخذ خروجی از آن تهیه می شود یا توسط امکانات موجود در نرم افزارهای حقوق و دستمزد مانند نرم افزار نوسا آماده می شود .

    درآخر هم این فایلها به همراه پرینت آنها به سازمان امور مالیاتی مربوطه ارسال شده یا در " سامانه اطلاعات مالیات بر درآمد حقوق " بارگذاری می شود که البته چند ماهی است که بصورت حضوری امکان ارسال فایلها وجود ندارد یا به سختی مورد قبول قرار می گیرد .

    مدتی است که اگر وارد سامانه اطلاعات مالیات بر درآمد حقوق شوید با پیغامی مبنی بر " راهنمای تهیه لیست الکترونیکی سال 1395 را از اینجا دریافت نمایید " روبرو می شوید و این حاکی از آن است که تغییراتی را در نحوه صدور و بارگذاری و تعداد فایلهای متنی مربوط به مالیات بر درآمد حقوق از ابتدای سال 1395 خواهیم داشت .

    ما نیز با توجه به ماهیت کاری شرکت نوسا و کاربران حقوق و دستمزدی که دارد این موضوع را سریعتر بررسی و ابعاد آنرا شناسائی کرده و روشهای صدور اطلاعات مالیاتی نرم افزار حقوق و دستمزد نوسا را بنا به الزاماتی که در راهنمای موجود در سامانه اطلاعات مالیات بر درآمد حقوق برای سال 1395  قرار گرفته، تغییر داده ایم .

    طبیعتا اعمال این تغییرات در نرم افزار حقوق و دستمزد نوسا برای کاربرانی که در حال حاضر از آن استفاده می کنند نیاز به کار کارشناسی از طرف کارشناسان پشتیبانی نوسا داشته و از طرف بخش فروش شرکت نوسا با کاربران عزیز حقوق و دستمزد نوسا تماس گرفته خواهد شد و یا کاربران گرامی می توانند خود با بخش فروش نوسا تماس گرفته و هماهنگی های لازم را بعمل آورند .


    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.