چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 دی 1394 04:49 ب.ظ توسط momeni
طراحی فرم چاپی برگه نقل و انتقال
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hassanesfahani
کاربر
کاربر

--
09 دی 1394 11:32 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب بنده مشکلی داشتم در قسمت طراحی فرم چاپی برگه نقل و انتقال که آیا امکان دارد امکانی در آن اضافه شود که مثلا اگر 5 کالا از انبار آلفا به انبار بتا میخواهیم نقل وانتقال بزنیم اول 5 سطر خروج از انبار آلفا چاپ شود بعددر پایینتر طرف ورود به انبار بتا ؟ یا امکانی دیگر که بارها از من خواسته شده جهت طراحی فرم که فقط یک طرف نقل و انتقال چاپ شود و طرف دیگر چاپ نشود ؟ با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 دی 1394 03:43 ب.ظ
    با سلام و احترام

    اگر نحوه چاپ به دو فرمي که گفتيد برايتان خيلي مهم است مي‌توانيد از فهرست رخدادهاي انبار استفاده نماييد. براي اينکه ابتدا سطرهاي نقل و انتقال بيايد و سپس طرف نقل و انتقال: با انتخاب نوع برگه نقل و انتقال و شرط گذاشتن بر روي شماره/سري برگه مورد نظر و مرتب سازي بر روي نوع رخداد مي‌توانيد به خواسته خود برسيد. همچنين براي چاپ نمودن فقط سطرهاي نقل و انتقال يا طرف نقل و انتقال هم کافيست در در همين گزارش در تب رخدادها، فقط تيک مربوط به رخداد مورد نظر را بزنيد.

    با سپاس
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 دی 1394 04:49 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه چاپ برگه به صورتی که مورد نظر شما است امکان‌پذیر نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.