چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 فروردین 1390 03:25 ب.ظ توسط dadras
بازگرداندن فرمهای نمایش و یا چاپ به حالت اولیه پیش فرض نوسا
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
28 فروردین 1390 09:26 ق.ظ
    گاها نیاز می شود که پس از اعمال اصلاحات بر روی فرمهای نمایشی و یا چاپی آنها را به حالت اولیه پیش فرض سیستم تبدیل نماییم برای این منظور کافی است از داخل منوی سیستم به قسمت تنظیمات سیستم برای تمام کاربران مراجعه کرده و از قسمت چپ پنجره ظاهر شده روی فرم چاپی یا نمایشی سطح آخر مورد نظر قرار گرفته ( فرم سند حسابداری یا برگه انبار یا فاکتور یا قرار داد یا ... ) و از سمت راست قسمت بالای همین پنجره عبارت " استفاده از پیش فرض نوسا " علامت زده شود ، در این صورت فرم انتخاب شده به حالت پیش فرض سیستم تبدیل خواهد شد .
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 فروردین 1390 03:15 ب.ظ
    سامه جان عالی بود. ممنون.
    در صورت امکان توضیح مختصری هم در مورد امکان بازخوانی فرم های چاپی و نمایشی از پایگاه پایه سیستم بفرمایید تا این مطلب کامل شود. (عنوان تاپیک به هر مورد مربوط می شود)
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 فروردین 1390 03:25 ب.ظ
    در این خصوص باید عرض کنم :
    گاها با تغییر یافتن و ارتقاء نسخه نرم افزار گزارشات جدیدی به سیستم افزوده می شود که طبیعتا این گزارشات دارای فرمهای نمایشی و چاپی خاص خود هستند .برای هر پایگاه جهت استفاده از این گزارشات جدید نیاز هست که مشخصات مربوط به آن فرمهای چاپی و نمایشی از پایگاه پایه ( پایگاه صفر ) به داخل پایگاه مورد نظر کپی شود .
    برای این منظور در نرم افزار admin منوی سیستم بازخوانی مشخصات سیستم از پایگاه پایه سیستم قرار دارد که میتوان با استفاده از آن فرمهای چاپی و نمایشی را علامت زده و در واقع عمل کپی کردن را انجام داد . که باعث افزوده شدن فرمهای پیش فرض نوسا به سیستم مقصد می شود .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.