چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 تیر 1394 09:26 ق.ظ توسط beheshti
تکمه های میانبر
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
beheshti
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 تیر 1394 03:31 ب.ظ
    با عرض سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ممنون از راهنمایی شما اساتید بزرگوار امکان دارد یک فایل در مورد کلید های میانبر جهت کارکردن راحت تر با نرم افزار حسابداری را به اشتراک گذارید؟ ممنون
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 تیر 1394 05:34 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    با توجه به گستردگی فراوان نرم افزار و تعدد بخش های آن، چنین مستندی به صورت جامع وجود ندارد. اگر بخش خاصی از سیستم مد نظرتان است، بفرمایید تا در خدمت باشیم.
    اما کافی است در یک از بخش های نرم افزار (درخت ها - سند و برگه ها - گزارشات و ...) کلیک راست (Right Click) نمایید. لیستی از تمام امکانات در دسترس در همان حوزه کاری خواهید دید. در مقابل هر امکان هم (در صورت وجود) کلید میان بر مربوطه را ملاحظه خواهید کرد.
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    09 تیر 1394 05:41 ب.ظ
    با درود فراوان امیدوارم فایل پیوست برای شما کارآمد باشد ولی به هر حال با قرار گرفتن نشانگر ماوس بر روی آیکن های موجود در نرم افزار، کلید های میانبر در صورت وجود ظاهر میگردند.
    پيوست ها
    beheshti
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 تیر 1394 09:26 ق.ظ
    ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.