چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 دی 1393 06:36 ب.ظ توسط majidsmf
ایجاد فایل XMl و فراخوانی در سند دریافت و پرداخت
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
majidsmf
کاربر
کاربر

--
23 دی 1393 07:42 ب.ظ
    با سلام ضمن تشکر از راهنمایی همکاران و دوستان عزیز ، با استفاده از روشهای ذکر شده در پستهای قبلی پرتال و انجمن های پشتیبانی ، فایل XML را ساختم و در سند دریافت و پرداخت فراخوانی کردم همه موارد کامل انجام شد ولی شماره سررسید اضافه نگردید!! علت چیست؟؟ از یکی دیگر از اسناد که قبلا به صورت دستی ثبت شده فایل صادره گرفتم و مجدد بدون تغییر به سیستمم فراخوانی کردم باز شماره سررسید اضافه نگردید !! علت چیست ؟؟؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 دی 1393 07:54 ب.ظ
    سلام

    شماره سررسید بازیابی می‌شود. جسارتا ممکن است نظر شما به شماره مدرک دریافت و پرداخت باشد که مستقل از شماره سررسید است. اطلاعات مدرک دریافت و پرداخت در فایل XML از نوع "وارده XP" ذخیره نمی‌شود. ولی شماره و تاریخ سررسید ذخیره و بازیابی می‌شوند.

    اگر چنین نیست بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم. لطفا نسخه نرم‌افزار مورد استفاده را هم ذکر کنید.
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    28 دی 1393 05:34 ب.ظ
    با سلام

    بله منظورم شماره مدرک دریافت و پرداخت می باشد .

    آیا هیچ راهی برای ورود شماره مدرک دریافت و پرداخت نیست ؟

    ایا امکان ایجاد XML برای قسمت مدارک دریافت و پرداخت وچود دارد ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 دی 1393 06:05 ب.ظ
    • پاسخ پذيرفته شده
    سلام

    اطلاعات در فایل وارده XP به صورت یک فهرست ساده ذخیره و یازیابی می‌شود. از آنجا که مدارک دریافت و پرداخت موجودات مستقلی‌اند و امکان درج اطلاعات آنها در این فهرست ساده وجود ندارد، متاسفانه سند دریافت و پرداخت بودن مدارک دریافت و پرداخت در فایل وارده XP ذخیره می‌شود.

    روش دیگر برای انتقال اطلاعات استفاده از امکانات صدور اطلاعات متمرکز (از منوی سیستم) است. در آنجا دیگر محدودیت "فهرست ساده" بودن فایل XML وجود ندارد و همه اطلاعات به صورت کامل صادر و فراخوانی می‌شوند. البته ساختار فایل‌های صادره XML پیچیده‌تر است و برای ایجاد توسط نرم‌افزارهای ثالث مناسب نیست.
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    29 دی 1393 06:36 ب.ظ
    با سلام
     ممنون از راهنمایی جنابعالی

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.