چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 تیر 1393 10:39 ق.ظ توسط momeni
رمز گذاری قبل از ورود به سیستم
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m_sh
کاربر
کاربر

--
07 تیر 1393 04:27 ب.ظ
    با سلام خدمت دوستان عزیز کاربر سیستم هدیه هستم چه راهکاری برای رمز گذاری در سیستم وجود دارد تا بتوان قبل از ورود به سیستم قبل از اینکه مستقیم وارد برنامه شد رمز را وارد و سپس وارد برنامه شد. با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    07 تیر 1393 04:53 ب.ظ
    با سلام خدمت شما

    این امکان در نرم افزار اصلی وجود دارد ولی در نسخه هدیه نوسا استفاده از آن غیر فعال می باشد ، مگر اینکه از پایگاه مربوط در سیستم هدیه نوسا بکاپ بگیرید و در یک نسخه اصلی آنرا بازیابی نمائید و کلمه عبور برای کاربر مربوطه بگذارید و مجددا از آن پایگاه بکاپ بگیرید و در مدیریت سیستم هدیه نوسا آن فایل بکاپ را بازیابی نمائید تا استفاده از کلمه عبور برای شما فعال و قابل استفاده شود .

    <!--[if gte mso 9]> Normal 0 unctuationKerning/> false false false oNotPromoteQF/> EN-US X-NONE FA ontGrowAutofit/> ontVertAlignCellWithSp/> ontBreakConstrainedForcedTables/> ontVertAlignInTxbx/> MicrosoftInternetExplorer4 ıpɐɯǝʇǝ uıɯɐɹ

    <!--[if gte mso 9]>
    با تشکر
    m_sh
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1393 05:10 ب.ظ
    ممنون از پاسخ خوبتان
    آیا هیچ تصمیمی برای اضافه کردن این مهم به سیستم دارید؟
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 تیر 1393 09:52 ق.ظ
    سلام

    حقیقت ، بنده در این مورد تصمیم گیرنده نیستم .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 تیر 1393 10:39 ق.ظ
    سلام

    در سیستم اصلی نوسا شناسایی کاربران مبتنی بر Windows است. کاربر در ابتدای استفاده از رایانه، خود را معرفی می‌کند و رمز عبور را وارد می‌کند. همان کاربر توسط سیستم نوسا شناسایی می‌شود و امکانات سیستم به وی نسبت داده می‌شود. تعیین کلمه عبور اضافی برای استفاده از سیستم 1/ لازم نیست 2/ عاقلانه نیست 3/ توهم امنیت ایجاد می‌کند 4/ میسر نیست و توصیه نمی‌شود.

    در هدیه، فقط کاربرانی که عضو گروه administrators باشند می‌توانند از سیستم استفاده کنند. از آنجا که سرور جداگانه وجود ندارد در صورتی که کاربر قادر به تعیین کلمه عبور باشد ممکن است این تصور غلط برای وی ایجاد شود که با استفاده از آن کلمه عبور از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات ممانعت کرده است. در صورتی که شخص غیرمجاز اگر به رایانه دسترسی فیزیکی داشته باشد و خودش یا یک کاربر دیگر قبلا با یک کاربر عضو گروه administrators به رایانه Login کرده باشند، قادر خواهد بود که بدون محدودیت به اطلاعات دسترسی داشته باشد. مهم این است که اگر از یک رایانه بیش از یک نفر استفاده می‌کنند 1/ هر کس با کاربر خود Login کند 2/ اشخاص غیرمجاز عضو گروه Administrators نباشند 3/ اگر مدتی از رایانه استفاده نمی‌کنید و بیم آن می‌رود که در این مدت شخصی از آن استفاده کند، حتما رایانه را Lock کنید - این عمل با تکمه Win+L قابل انجام است.

    آزمایش این مطلب بسیار ساده است: با هر روشی که می‌دانید (مثلا با انتقال داده‌ها از سیستم اصلی) برای هدیه کلمه عبور تعریف کنید. حال فرض کنید که شخص دیگری مشغول کار با سیستم است. یک کاربر جدید تعریف کنید و آنرا در گروه administrators قرار دهید (هر کسی که قرار است آن کلمه عبور برایش مانع باشد می‌تواند این کار را انجام دهد). حال با آن کاربر جدید Login کنید و هدیه را اجرا کنید.

    اما اینکه به اشتباه این تصور پیش آمده که در نرم‌افزار اصلی این امکان را داریم، احتمالا به علت وجود یک فیلد اضافه در اطلاعات کاربران بوده که اگر در فرم تعریف شود رفتار درخواست شده شما از سیستم سر می‌زند. همان‌طور که گفته شد این فیلد برای استفاده در سیستم مالی طرح نشده است (در سایر سیستم‌ها کاربران کاربرد Win+L را نمی‌دانسته‌اند و همکاران بنده هم به جای توصیه و توضیح درست فیلد به سیستم اضافه کرده‌اند!!!)

    تصمیمی برای اتخاذ وجود ندارد. چه از طرف دوست عزیز بنده و چه از طرف شرکت.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.