چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 خرداد 1393 03:09 ب.ظ توسط saadat
نمایش آخرین نرخ خرید
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
شهاب سلطانی
کاربر
کاربر

--
13 خرداد 1393 10:18 ق.ظ
    سلام خدمت اساتید محترم بنده میخوام وقتی یک برگه انبار ثبت میکنم سیستم آخرین نرخ خرید کالاها رو به اطلاع بده یا حداقل از جایی "از منوهای متفاوت" بتونم این گزارش رو تهیه کنم موسسه ما با 12000قلم کالا داره کار میکنه و کنترل تغییر قیمتها بسیار مهم و در عین حال بسیار سخت است این موضوع میتونه حداقل در 20درصد گران خرید کردن های ما صرفه جویی کند توجه داشته باشید روزانه بالغ بر 400میلیون تومان ما خرید میکنیم که در ماه چیزی حدود 12میلیارد میشه و 20 درصد این رقم عدد خیلی سنگینست که نوسا میتونه کمکمون کنه کنترلش کنیم
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    13 خرداد 1393 12:00 ب.ظ
    با سلام خدمت شما دوست عزیز،
     هر چند  رخداد خرید کالا با توجه به فاکتور خریدی که در اختیار کاربر انبار قرار می‌گیرد ثبت می‌شود و کاربر آن را باید بصورت دستی با توجه به فاکتور خرید ثبت نماید. ولیکن  برای  رسیدن به خواسته شما دو مسیر پیش روی شماست :
    1- اگر بخواهید در زمان ثبت خرید به نرخ های خرید قبلی یا آخرین نرخ خرید دسترسی داشته باشید در هر سطر برگه انبار با انتخاب کالایی که قصد ثبت رخداد خرید آن را دارید و با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl + F11 می‌توانید به کاردکس کالا و خواسته خود برسید.



    2- استفاده از گزینه اصلاح یکباره سطر در برگه : که به آخرین بهای وارده دسترسی خواهید داشت




    .................................................
    پ. ن: اگر بهای خرید شما تاثیرات زیادی در روند فعالیت شرکتتان دارد و کوچکترین تغییر چه از نظر افزایش چه  از نظر کاهش در بهای تمام شده کالای شما تاثیر گذار است و باید کنترل شود، با نگرشی بر رخدادهای خرید سال گذشته و برآوردی از مسائل و رویکردهای سال پیش روی خود و بودجه اختصاصی به خرید خود، برای کالای خود، بهای استاندارد مشخص کنید تا بتوانید انحرافات حاصل از تغییر بها را کنترل نمایید.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شهاب سلطانی
    کاربر
    کاربر

    --
    13 خرداد 1393 12:44 ب.ظ
    ممنون از شما جناب سعادت
    شاید بنده منظورم رو بد انتقال داده باشم
    ما واحد صنعتی و یا تولیدی نیستیم که بودجه بندی برای محصولات داشته باشیم
    موسسه ما یک هایپر مارکت هستش و کالا و اجناس را از شرکتهای پخش خریده و در سطح فروشگاه به مشتریان عرضه میکند بنابراین فرضیه بوجه بندی و بهای استاندارد کنسل میشود(خودتان از بازار خبر دارید ، هر روز یک نرخ)
    در مورد گزینه "2" که زحمت کشیدید و توضیح داده اید بنده فکر میکنم با انجام این عمل کلیه سطرهای خرید "قیمت خرید جدید" به "آخرین قیمت خرید " تبدیل میشود این حالیست که بنده فقط میخواهم مقایسه صورت گیرد نه تبدیل و تغییر نرخ
    بازم ممنون
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    13 خرداد 1393 01:30 ب.ظ
    با سلام مجدد خدمت شما پس همان گزینه اول گزارش کاردکس کالا می‌تواند برای شما راهگشا باشد موفق باشید .
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شهاب سلطانی
    کاربر
    کاربر

    --
    13 خرداد 1393 03:21 ب.ظ
    جناب سعادت گزینه اول گزینه خوبیست ولی خیلی راندمان کاری نیرو را کاهش میدهد( خیلی زمان بر است)
    آیا راه حل دیگه ای وجود ندارد؟
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 خرداد 1393 12:25 ب.ظ
    با سلام خدمت جناب سلطانی عزیر و پوزش بابت تاخیر در پاسخ؛
    هر چند بهترین گزارش و کاربردی‌ترین گزارش که داخل آن بهای واحد ((فی کالا)) را دارد و هر لحظه که اراده نمایید با یک کلید میانبر در اختیار کابر است و ما به مشتریان خود  این گزارش را پیشنهاد می‌کنیم که امکان خطا را که یکی از مهمترین موارد در بهروری و رادمان کاری است را کنترل می‌کند. می‌تواند برای شما راهگشا باشد، ولیکن اگر سرعت تنها آیتم یا مهمترین آیتم شماست، همان استفاده از اصلاح یکباره که در گزینه 2 شرح داده شده است می‌تواند تا حددوی برایتان راهگشا باشد، نکته مهم هر ثبتی تا زمانی که ذخیره نشود می‌تواند برایمان حکم گزارش داشته باشد. اگر هم برایتان مقایسه مهم است ، میتواند یکی از فیلدها را بهای موقت و یکی از فیلدها را بهای واقعی در نظر بگیرد که این مقایسه تا قبل از ذخیره بصورت شهودی انجام گیرد و پس از اصلاح ذخیره شود.
    موفق و موئد باشید.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شهاب سلطانی
    کاربر
    کاربر

    --
    18 خرداد 1393 02:15 ب.ظ
    جناب سعادت ممنون از پاسخ کاملتون
    شهاب سلطانی
    کاربر
    کاربر

    --
    18 خرداد 1393 02:52 ب.ظ
    جناب سعادت میشه لطفا در مورد بهای موقت بیشتر توضیح بفرمایید
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 خرداد 1393 03:09 ب.ظ
    با سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز،
     بهای موقت که بنده در پست مطرح کردم  کاملا سلیقه ای است و جزء فیلدهای سیستم نیست، می‎توانید یکی از فیلدهایی را که بلا استفاده است ( تاکید می‌کنم بلا استفاده است  مثلا شرح لاتین را به این موضوع اختصاص دهید و  در آنجا مبلغ موقت (مبلغ قبل از  ذخیره کردن برگه، مبلغ قبل از درج مبلغ مورد نظر ما  ) را درج نمایید،  از سیستم هم بخواهید برای تمام سطرهایی که مورد نظر شما می‌باشد آخرین بهای وارده  را درج نماید حال با هم مقایسه نمایید و مبلغ واقعی را  پس از مقایسه شهودی در سطر اصلی که مبلغ واقعی است درج نمایید. دوباره تاکید می‌نماییم که این روش زمانی کاربردی است که سرعت عمل از کنترل خطا مهم تر باشد. ((حتی این مقایسه می‌تواند در محیط اکسل انجام گیرد.))
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.