چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 مرداد 1392 07:59 ق.ظ توسط saadat
سوال درمورد اسناد دریافت و پرداخت
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hesab
کاربر
کاربر

--
29 مرداد 1392 02:49 ب.ظ
    با عرض سلام .

    هنگامی که چند سطر را دریک سند ایجاد میکنیم آیا راهی وجود دارد که همان سطرهای بالا را در چند سطر پایین کپی کنیم .( البته غیر از ALT+ENTER)

    ویک سوال دیگر اینکه راهی وجود دارد در هنگام استفاده از اصلاح یکباره سطرها بتوانیم یکباره هم شرح و کد حساب و هم تفضیلی را باهم اصلاح کنیم؟

    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 مرداد 1392 03:04 ب.ظ
    با عرض سلام واحترام ،
    1. خیر چند سطر از یک سند به سند دیگرامکان دارد ولی در یک سند خیر .
    2. اصلاح یکباره نیز تنها بصورت موردی انجام می شود .

    پ.ن : بنظرم اگر قرار است یک سطر تمام موارد مهمش از قبیل کد حساب و تفصیلی و شرح تغییر کند اگر آن سطر را پاک کنیم و دوباره ثبت مورد نظر را بزنیم کار سریعتر انجام شود .
    با تشکر
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 مرداد 1392 03:13 ب.ظ
    با سلام؛ همانطور که همکار محترم جناب آقای صدری فرمودند کپی چند سطر در یک سند جز امکانات سیستم نمی باشد ولیکن اگر این موضوع برایتان خیلی حیاتی است  و تعداد این عمل زیاد است می‌توانید از این طریق اقدام نمایید.





    در مورد سوال دوم؛   با  اصلاح کل مواردی که گفتید آن سند ماهیت اولیه خود را نخواهد داشت، می توانید موردی را که نیازمند اصلاح بودید و هر سه مورد مذکور را دارد بیان نمایید تا بتوان بهتر به شما کمک نمود؟


    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    hesab
    کاربر
    کاربر

    --
    29 مرداد 1392 05:29 ب.ظ

    همكار محترم 

     سوال اينجانب از جنابعالي اين است كه در صورتي كه هم كد حساب و هم تفضيلي يكسان باشند آيا باز راه حلي برايش وجود ندارد ؟

    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 مرداد 1392 06:52 ب.ظ
    با عرض احترام مجدد ،

    هم کد حساب و هم کد تفصیلی یکسان باشد ، بنابراین فکر میکنم می توانید از CTRL + H برای اصلاح یکباره شرح آرتیکل استفاده فرمایید .
    با تشکر
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 مرداد 1392 07:59 ق.ظ
    با سلام مجدد خدمت کاربر محترم جناب  "hesab"  
    در سیستم مالی یکپارچه نوسا شما با مفهومی به نام تفصیلی شناور*  مواجه هستید ؛  این امر بیان کننده این است که حساب و تفصیلی دو موجود مستقل از هم می باشند و باید  رفتار ما نیز با آنها متفاوت باشد؛ ثانیا رابطه حساب و تفصیلی رابطه یک به یک نیست بلکه یک به چند (یا چند به چند) می باشد : به عنوان مثال اسناددریافتنی هم با شرکت آلفا در ارتباط است هم با شرکت بتا هم با آقای اکبری هم با آقای کریمی، حال می‌توان بیان نمود که من اشتباها چکهایی را که مربوط به شرکت آلفا بوده را با نام آقای اکبری ثبت نمودم که در این شرایط  از ترکیب حساب و تفصیلی استفاده می‌نماییم و صرفا اسناد دریافتنی آقای اکبری را  اسناد دریافتنی شرکت آلفا تغییر می‌دهیم. همان طور که می بینید اسناد دریافتنی به عنوان یک حساب ثابت است و فقط تفصیلی تغییر نموده است،  پس  اگر یکی از موجودات ( حساب یا تفصیلی) ثابت باشد درخواست شما امکان پذیر است.



    ........................
    * : برای آشنایی با معنا و مفهوم تفصیلی شناور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.