چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 تیر 1392 12:24 ب.ظ توسط alamdari
نمایش برگه های انبار خاص
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
alamdari
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
25 تیر 1392 11:34 ق.ظ
    با سلام

    هنگامی که از منوی انبار ----> برگه انبار موجود -----> مثلا ورود کالا را انتخاب میکنیم  ، چناچه بخواهیم انبار خاصی را انتخاب کنیم علاوه بر شماره برگه ،در قسمت سمت چپ صفحه باز شده میتوانیم به جای " تمام انبار ها " ایتم " یک انبار خاص " را تیک زده و انبار مورد نظر خود را انتخاب کنیم .
    با این کار برگه موردنظر نمایش داده میشود . حال فرض کنید می خواهیم در همین جا برگه های قبلی و بعدی مربوط به همین انبار را با کمک ابزاری که در قسمت بالا تحت عنوان  " برگه قبلی " و " برگه بعدی " تعبیه شده  ببینیم ، اما چنین کاری میسر نیست . زیرا آیکن مورد نظر بدون توجه به انبار مورد نظر عمل میکند و تمامی برگه های قبلی و بعدی که مربوط به انبارهای دیگر می باشد را نمایش میدهد . آیا می توان کاری کرد که این نمایش با توجه به انبار انجام شود؟


    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 تیر 1392 11:59 ق.ظ
    سلام

    در هر "نوع برگه‌" گزینه به نام "شماره‌گذاری به تفکیک انبار" وجود دارد. در حین ورق زدن برگه‌ها مجبور بودیم که از این گزینه برای تعیین اینکه برگه قبلی و بعدی باید مربوط به همان انبار باشند یا همه انبارها استفاده کنیم.

    درخواست شما کاملا معقول است، اما متاسفانه کوپن مربوط به این امکان را پیش از این برای پیاده‌سازی امکان فوق مصرف کرده‌ایم. تغییر سیستم با توجه به پیچیدگی ناشی از مطلب پیش‌گفته بسیار دشوار خواهد بود. اگر درخواست شما مربوط به یک مشکل جدی کاربران است بفرمایید تا بالاخره یک فکری برایش بکنیم. اما اگر ممکن باشد که رفتار فعلی سیستم را به ما ببخشید ممنون خواهیم شد.

    ارادت
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    25 تیر 1392 12:24 ب.ظ
    با سلام و عرض احترام

    ممنون از توضیحات کاملتون . موضوع مطرح شده مربو ط به یک سازمان میباشد که توسط کاربرانشان مطرح شده . بنده سعی کردم متقاعدشان بکنم و انها نیز تا حدی متقاعد شده اند.
    این سوال بیشتر برای خودم مطرح شده به همین دلیل ترجیح دادم در این قسمت مطرح کردم.

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.