چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 اردیبهشت 1392 02:14 ب.ظ توسط momeni
گردش و موجوی کالاهای یک مجموعه + درخواست
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
موسوی
کاربر
کاربر

--
23 اردیبهشت 1392 12:20 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    یکی از مشتری ها مجموعه کالایی از سه سطح کالاهای خود ساخته و گزارش گردش و موجودی کالاهای یک مجموعه با فرم گزارش پیش فرض نوسا - موجودی و درخواست تهیه میکند بدین ترتیب میتواند موجودی سه سطح کالا خود را در یک گزارش داشته باشد(مانند تراز طبقه بندی سه سطحی حسابها).
    مشکلی که وجود دارد در ستون موجوی + درخواست ، کالاهای سطح اول و دوم (کالاهای غیر عملیاتی ) موجودی با سرجمع درخواست ها جمع نمیشود.


    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 اردیبهشت 1392 12:35 ب.ظ
    سلام

    یعنی این گونه که مطرح کردید اصل مورد سوال مخفی شده است! اصولا سرجمع درخواست‌ها "فقط" برای کالاهای عملیاتی گزارش می‌شوند. یعنی حتی اگر گردش و موجودی کالاها را برای مثلا سطح یک دریافت کنید (بدون مجموعه و حاوی همه کالاها) و از فرم موجودی + درخواست برای اخذ گزارش استفاده نمایید؛ باز هم درخواست‌ها فقط برای کالاهای عملیاتی گزارش می‌شوند.

    این رفتار طبق تعریف سیستم است.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 اردیبهشت 1392 01:44 ب.ظ
    باسلام و عرض ادب

    در تراز ، گزارش "سرجمع درخواست ها" امکان گزارش سرجمع از سطح غیر عملیاتی وجود دارد. شاید بتواند به اصل مورد سوال (کمی) کمک کند.

    موسوی
    کاربر
    کاربر

    --
    23 اردیبهشت 1392 01:45 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید خدمت آقای مومنی
    طبق گفته شما:اصولا سرجمع درخواست‌ها "فقط" برای کالاهای عملیاتی گزارش می‌شوند.

     اما درگزارش "سرجمع درخواست های کالاهای یک مجموعه "  کالاهای غیر عملیاتی  نیز گزارش می شوند. یعنی نمیتوان ترکیبی از این دو گزارش اخذ نمود؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 اردیبهشت 1392 02:14 ب.ظ
    سلام

    دو گزارش متفاوت را با هم مقایسه نفرمایید. من تصور کردم منظور شما ارائه اطلاعات درخواست در گزارش‌های تیپ تراز از اطلاعات برگه‌های انبار بود. در این گزارش‌ها درخواست‌ها فقط برای کالاهای عملیاتی ارائه می‌شوند. گزارش سرجمع درخواست‌ها از طرف دیگر، فاقد اطلاعات سرجمع از برگه‌های انبار است. حالا ترکیب این دو چه داستانی است؟ اگر این دو گزارش با هم قابل ترکیب بودند که از ابتدا یک گزارش به جای هر دو درست می‌کردیم و تفاوت را در فرم قابل تعریف آن می‌دیدیم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.