چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 اردیبهشت 1392 10:47 ق.ظ توسط alamdari
مرکز پیش فرض انجام خدمات
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
alamdari
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 اردیبهشت 1392 05:11 ب.ظ
    با سلام
    همانطور که میدانیم در قسمت تعریف کاربران و امکانات آنها، امکانی برای مشخص کردن "ارتباط کاربر با مراکز " وجود دارد . در قسمت پایین صفحه " ارتباط کاربر با مراکز" ، آیتمی تحت عنوان ، " مرکز پیش فرض انجام خدمات " وجو دارد .
    هنگامی که این آیتم را فعال میکنیم و  مرکز مورد نظر را جهت "مرکز پیش فرض انجام خدمات" مشخص میکنیم باعث میشود که در برگه "انجام خدمات "، انجام دهنده خدمت به صورت خودکار وارد شود ولی در جاهای دیگر از جمله " فاکتور " و برگه  "درخواست خدمات" کار نمی کند.
    آیا دلیل خاصی وجود دارد ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 اردیبهشت 1392 05:26 ب.ظ
    سلام

    فرض کنید برگه‌های انجام خدمات توسط خود پرسنلی که خدمات را انجام داده‌اند تنظیم شوند (شبیه وضعیتی که در سیستم پیگیری ارجاع کار در شرکت خودمان داریم). در این حالت قاعدتا پرسنل شرکت به عنوان کاربر به سیستم معرفی می‌شوند و مرکز انجام خدمات پیش‌فرض برای آنها تعیین می‌شود. هر زمان که اعلام انجام خدمات نمایند (برگه انجام خدمات تنظیم کنند) خود به خود همان مرکز به عنوان انجام دهنده خدمات لحاظ می‌شود.

    در چنین سناریویی بعید است که همان پرسنل اقدام به تنظیم فاکتور نمایند. در درخواست خدمات هم قرار است شخصی که درخواست را تنظیم یا تایید می‌کند "یکی دیگر از پرسنل شرکت" را به عنوان انجام دهنده خدمت معلوم کند - یعنی درخواست کند که این خدمت توسط شخص به خصوصی انجام شود. در این وضعیت هم آن شخص به خصوص احتمالا "خودش" نیست.

    به هر حال منظور ما از مرکز پیش فرض انجام خدمات چنین بوده است - در این حالت‌ها اگر پیش‌فرض را در نقش نادرست بکار ببریم بسیار احتمال دارد که بدون دخالت و اطلاع کاربر داده نارست درج شود و ضرر وجود پیش‌فرض بیشتر از فایده آن باشد.

    ارادت
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 اردیبهشت 1392 10:47 ق.ظ
    با سلام
    ممنون از توضیحات کاملتون.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.