چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 اردیبهشت 1392 04:26 ب.ظ توسط momeni
امکانات در برگه "شمارش کالا"
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
07 اردیبهشت 1392 02:53 ب.ظ
    با عرض سلام

    در شمارش کالاهایی که شناسایی ویژه هستند . میبایست هر سطر ورود را در فرم های شمارش فراخوانی کرد و مانده هر سطر را ثبت کرد.
    اگر Ctrl+D را در فرم نهایی روی هر سطر بزنیم تمامی مرجع های ورودی لازم را نمایش میدهد و میبایست یک یک مرجع ها را جداگانه در شمارش کالا لحاظ کرد.

    درخواست و سوال بنده این است که آیا میشود لیست مرجع ها (ctrl+D) را برای هر کالا در فرم شمارش کالا یکباره فراخوانی و ایجاد کرد؟(مجبور نباشیم دستی یکی یکی وارد برگه شمارش کالا کنیم)
    تاجایی که بنده درجریان هستم یکی سختیها و مشکلاتی که روش شناسایی ویژه با سایر روش ها دارد همین مطلبی بود که عرض کردم.

    پست بنده مربوط به این پست است:
    http://accsupport.nosa.co...v/topic/Default.aspx

    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 اردیبهشت 1392 04:26 ب.ظ
    سلام

    آن پستی که اشاره کردید که همچین مطلبی را عنوان نکرده بود. تعیین مرجع فقط در صورتی که کسری داشته باشیم باید انجام شود. در مواردی که موجودی کالا با شمارش یکسان باشد قاعدتا مشکلی وجود ندارد. در موارد مازاد هم، همان مقدار مازاد به عنوان یک سطر از برگه انبارگردانی لحاظ می‌شود و خودش به عنوان مرجع برای خروج‌های آتی بکار می‌رود.

    اصولا بازنمایی موجودی و تفکیک آن در فرآیند انبارگردانی کار درستی نیست - البته در گذشته بارها با موارد این‌چنینی مواجه شدیم و شبیه آنچه در پست قبلی در مورد مرکز مرجع پیش آمد "مجبور" شدیم از نظر خود کوتاه بیاییم...
    اما این کوتاه آمدن باید همراه باشد با میسر بودن (و البته منطقی بودن). در اینجا واقعا امکان تفکیک برای همه کالاها را نداریم. از طرف دیگر لزومی هم به این داستان نیست؛ چرا که درفرآیند تنظیم برگه شمارش نیازی به این تفکیک نیست و صرفا در زمان ثبت و آنهم اگر کسری وجود داشته باشد و پس از اعلام سیستم کافی است همان کالاهای کسری مورد بررسی و پردازش قرار بگیرند. در صورتی که در افزودن خودکار سطرها به برگه همه کاربران و همه عملیات با این موضوع درگیر می‌شوند.
    ضمن اینکه اقلام کالاهای شناسایی ویژه قرار نیست با هم تفاوت معنی‌دار داشته باشند (برخلاف بچ که کالاها را به صورت معنی‌دار تفکیک می‌کند). یعنی شمارش هر یک از اقلام موجودی به تفکیک مرجع اصلا مورد نظر نبوده است.

    در انتها به نظر بنده این عمل (که لازم نیست) به عنوان "سختی و مشکل روش شناسایی ویژه" قابل شناسایی نیست.

    متاسفانه تغییر وضعیت موجود هم میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.