چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 اسفند 1391 01:16 ب.ظ توسط momeni
تاریخ سند حسابداری در زمان تایید اسناد سایر نرم افزارها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
12 اسفند 1391 11:57 ق.ظ
    با سلام

    زمانی که سند انبار یا فروش تایید میشوند ، تاریخ پیشنهادی سیستم در زمان تایید ، تاریخ سند انبار(فروش) است.آیا ممکن است تاریخ پیشنهادی تاریخ آخرین سند حسابداری باشد؟

    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    12 اسفند 1391 01:44 ب.ظ
    سلام

    فکر می کنم نمی شود .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 اسفند 1391 01:49 ب.ظ
    سلام

    به نظر بنده بدست آوردن تاریخ "پیش‌فرض" از روی تاریخ برگه‌ها منطقی‌تر است تا آخرین سند حسابداری که قاعدتا تحت تاثیر فعالیت‌های جاری مالی تعیین شده است. به هر حال این فقط یک پیش‌فرض است و کاربر می‌تواند تاریخ صحیح و مناسب را تعیین نماید.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    13 اسفند 1391 01:02 ب.ظ
    با عرض سلام مجدد.

    ولی جناب مومنی ، برای بنده تا بحال پیش نیامده که تاریخ آخرین سند حسابداری را به تاریخ سند برگه تغییر بدهم.(همیشه برعکس بوده)
    در ضمن اشتباه و فراموشی کاربر در تغییر تاریخ سند هم ممکن است در شماره های سند مشکل ساز باشد.


    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 اسفند 1391 01:16 ب.ظ
    سلام

    شما از "معدود" کاربران ما می‌باشید که تایید برگه‌های انبار و فروش را به روال عادی و به عنوان بخشی از عملیات جاری و روزانه در نظام خود انجام می‌دهید. عمده کاربران این عملیات را با تاخیر بسیار زیادی انچام می‌دهند (حتی در پایان سال). حتما در این وضعیت تاریخ آخرین سند حسابداری تنظیم شده به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.

    از این گذشته در تایید تعدادی برگه که تاریخ‌های معلومی دارند، تاریخ آخرین سند حسابداری چه نقشی می‎‌تواند داشته باشد؟ تاریخ برگه‌ها (و تاریخ آخرین برگه) که معلوم است. مگر اینکه بحث بر سر عدم تغییر شماره اسناد تنظیم شده قبلی باشد - این بحثی است که دلیل وجود آنرا بنده در 25 سال گذشته متوجه نشده‌ام. با این متوجه نشدن هم کنار آمده‌ام (یعنی به بحث بیشتر نیازی نیست).

    اصولا اینکه تاریخ برگه‌ها در سیستم‌های مالی هیچ ارتباطی با واقعیت رخدادها نداشته باشد هم برایم یک اصل نافهمیده پذیرفته شده است. شاید باور نکنید که کاربرانی داریم که بسیاری از برگه‌ها را مستقل از تاریخ واقعی وقوع رخدادها فقط در تاریخ‌ها از پیش‌تعیین شده‌ای تنظیم می‌کنند. یعنی همه نکته‌ای لحاظ می‌شود به جز اینکه تاریخ برگه "طبیعی" و "واقعی" باشد. همانطور که عرض کردم، اینها اصول نافهمیده پذیرفته شده از طرف بنده می‌باشند.

    اما در بحث جاری به نظرم وضعیت کنونی مناسب‌تر است.

    ممنون از لطف شما
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.