چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 خرداد 1402 02:04 ب.ظ توسط روزبه
ایجاد فیلد تکست دیگر در نوسا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Javad.F
کاربر جدید
کاربر جدید

--
10 خرداد 1402 11:07 ق.ظ

    با سلام

    احتراماً در سیستم حسابداری نوسا جهت ثبت اسناد اتوماتیک تضامین ( وثایق) نیاز به فیلد تکست دیگری به غیر از شرح عملیات داریم، آیا امکان تغییر فیلد شماره سررسید عددی به فیلد تکست وجود دارد یا خیر؟

    با توجه به اینکه شماره چک یا سفته در قسمت شماره سررسید ثبت می گردد و شماره چک دارای "سری" و "/" می باشد در سند، شماره چک یا سفته درج نمی گردد.

    در حال حاضر به مشکل جدی در این خصوص مواجه هستیم، در صورت امکان جهت رفع مشکل و فراهم نمودن درخواست مذکور ، راهنمای و ارشاد فرمائید.با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    10 خرداد 1402 11:44 ق.ظ
    سلام

    شماره مدرک دریافت و پرداخت یک فیلد سیستمی است که برای شناسایی مدرک در فرایندهای مختلف بکار می‌رود. ترتیب عددی شماره، به خصوص برای چک‌های صادره اهمیت زیادی دارد. به این دلایل این شماره باید بخش سریالی از آنچه به صورت فیزیکی وجود دارد باشد. در هر مدرک دریافت و پرداخت، تعداد بسیار زیادی فیلد حرفی برای ثبت مشخصات اضافه و دلخواه وجود دارد که مثلا یکی از آنها برای کاربرد شما می‌تواند مفید باشد - نتیجه اینکه خواسته شما در حوزه‌ی تعریف مدرک دریافت و پرداخت قابل طرح است. در صورتی‌که، از متن پست شما چنین بر می‌آید که در اطلاعات یک سطر از سند دریافت و پرداخت انتظار فیلد متنی دارید.

    ارادت
    Javad.F
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 خرداد 1402 12:04 ب.ظ

    منظور بنده دریافت و پرداخت نیست

    بلکه داخل سند میخوایم این امکان فراهم شه

    ممنون

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    10 خرداد 1402 02:04 ب.ظ

    با سلام،

    همانطور که توضیح داده شد، فیلد مربوطه فیلدی سیستمی و پیچیده است که بخش مهمی از نرم‌افزار دریافت و پرداخت را می‌سازد ... از صحبت شما متوجه شدم که شما این نرم‌افزار را نداشته و صرفا علاقه دارید در یک فیلد حرفی دیگر در حسابداری اطلاعات مربوط به مدرک را ذخیره کنید... متاسفاته تغییر تعداد یا عملکرد فیلدهای مورد استفاده بیش از 8000 مجموعه بدون توجیه قوی امکان‌پذیر نبوده این درخواست قابل پیگیری نمی‌باشد.

    لطفاً در صورتی که درست متوجه شدم، با واحد فروش جهت آشنایی با نرم‌افزار دریافت و پرداخت هماهنگ کرده تا چک‌ها و سفته‌ها را به درستی کنترل نمایید و یا در صورت استفاده از این نرم‌افزار، جهت دریافت گزارش‌های مورد نیاز بدون اضافه کردن این اطلاعات به صورت تکراری در سند دریافت و پرداخت (نه حسابداری) با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.