چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 مهر 1390 10:24 ق.ظ توسط momeni
پیشنهاداتی در مورد نرم افزار
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
omid
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 مهر 1390 03:48 ب.ظ
    با سلام

    در مورد نرم افزار چند پیشنهاد داشتم  که می خواستم ارایه کنم :

    1 - در مورد admin نوسا  می خواستم ردیف را کنار پایگاه های admin  اضافه کنیم .

    2 - در admin با گرفتن چند پایگاه بتوانیم یکجا همه ی پایگاه ها را تغییر نسخه و یا بازخوانی فرم دهیم.

    3 - در مورد تعریف کاربران و امکانات آنهاست که می خواستم این امکان را داشته باشیم که از کاربران و امکاناتشان فایل صادره بگیریم و آن را فراخوانی کنیم چون اگر تعداد پایگاه ها خیلی زیاد باشد باید برای همه پایگاه ها کلیه user ها را تعریف کرد.
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 مهر 1390 06:12 ب.ظ
    سلام

    1. ترتیب پایگاه‌ها همواره از روی نام لاتین پایگاه تعیین می‌شود، دانستن این ردیف به چه کار می‌آید؟

    2. متاسفانه هر دو کاری که فرمودید بسیار مفصل هستند و در وضعیت فعلی (حتی برای یک پایگاه) در حداکثر "پیچیدگی" قرار دارند. متاسفانه نمی‌توانیم این دو فعالیت را از این که هست پیچیده‌تر کنیم. در ضمن این عملیات فقط در زمان تغییر نسخه مطرح هستند و با rate فعلی ما (هر 6 ماه یکبار) مشکل جاری کاربر به حساب نمی‌آیند.

    3. تهیه فایل صادره مشکلی نیست - اما بازیابی آن "فقط" در همان محیطی که کاربران در آن تعریف شده‌اند میسر است - یعنی همان رایانه سرور و همان Domain. به این دلیل کار، از آنچه در نگاه نخست به نظر می‌رسد پیچیده‌تر است. به علاوه ارتباط کاربران با مراکز و انبارها و پیش‌فرض‌های مرکز کاربر هم مطرح است که اینها دیگر فقط مربوط به یک پایگاه هستند و در پایگاه دیگر قابل بازیابی نمی‌باشند. اگر این مورد را تخفیف بدهید ممنون می‌شود - اما اگر داستان جدی است، لطفا سایر دوستان هم نظر بدهند تا با اندوه زیاد بررسی کنیم.

    ارادت
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 مهر 1390 08:20 ق.ظ

    با سلام.
    پیشنهادهای جالبی بود.

    در مورد اول، شاید یکی از کاربردها این باشد که مثلا بدانیم پس از تغییر نسخه، تا کدام پایگاه، بازخوانی فرم ها را انجام داده ایم.

    اما در مورد سوم، با نظر جناب آقای مومنی، موافقم. در عالم واقعیت، چند پایگاه اطلاعاتی یک مشتری، دارای دسترسی های یکسانی خواهند بود؟
    از آن گذشته، اگر شبکه Domain باشد که پس از تغییر سرور نیازی به تعریف مجدد کاربرها نیست. و اگر هم Workgroup باشد، تا آنجا که بنده می دانم، حتی فایل صادره هم راهگشا نخواهد بود. زیرا SID کاربری که روی سرور قبلی تعریف شده است، با SID کاربری با دقیقا همان نام و روی سرور جدید، متفاوت خواهد بود. پس باز هم مجبور هستید کاربران را از ابتدا تعریف کنید.

    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 مهر 1390 09:31 ق.ظ
    دقیقا دلیل من هم برای مورد اول همین بود چون زمانی که تعداد پایگاه ها زیاد باشند نمی توان متوجه شد تا کدام پایگاه باز خوانی فرم انجام شده
    مورد دوم که منتفی است
    ولی در مورد سوم درست است که در تغییر شبکه domain نیازی به تعریف کاربران نیست ولی در شبکه Workgroup اگر به هر دلیلی user سیستم ها تغییر کند و تعداد پایگاه ها زیاد باشد باید در تمام پایگاه افراد مورد نظر وارد شوند امکانات داده شوند ارتباط کاربران با مراکز و انبار ها داده شوند که کار خیلی وقت گیری است برای این مساله راه حلی که به ذهن من رسید فایل صادره بود که با توجه به مطالب مفیدی که آقای مولایی فرمودند و اینکه امکان انتقال SID توسط فایل صادره هم نیست و این که کاربران با تمام پایگاه ها کار کنند کمی از واقعیت دور است و قبول دارم که وجود این مورد هم الزامی ندارد
    در کل از وقتی که دوستان صرف این مورد کردند ممنون
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 مهر 1390 10:24 ق.ظ
    سلام

    در نسخه بعدی به امید خدا ردیف را به فهرست پایگاه‌های Admin اضافه خواهیم نمود.

    البته در تغییر نسخه، اگر عملیات تبدیل به نسخه جدید و بازخوانی تعاریف را برای هر پایگاه به صورت متوالی انجام دهید، شماره نسخه پایگاه معلوم می‌کند که تا کجا پیش‌رفته‌اید - اما به هر حال افزودن ردیف هم نباید دشوار باشد و انشالله برای نسخه بعد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.