چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 شهریور 1398 09:40 ق.ظ توسط روزبه
سینک کردن کدهای انبار نوسا با سیستم تولید همراه سیستم با وب سرویس
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nasmoh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 شهریور 1398 03:05 ب.ظ
    برای سینک شدن کدهای تولید و سیستم انبار محصول و انبار ملزومات که نیمی از آنها با نوسا و نیمی دیگر با همراه سیستم میباشد پیشنهاد میکنم در طرفین دو وب سرویس نصب شود. پروتکل آن را بعدا با توافق طرفین تنظیم خواهیم کرد
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 شهریور 1398 04:45 ب.ظ
    با سلام،

     

    ممکن است درست متوجه سوال شما نشده باشم. نرم‌افزار مالی نوسا به سفارش یک مشتری خاص ارائه نگردیده و تغییر نمی‌کند، در حال حاضر نوسا تنها از اطلاعات ثبت شده در نرم‌افزارهای خود پشتیبانی می‌کند. در آینده اگر API یا سرویس خاصی برای ورود داده به لحظه از خارج از نرم‌افزار توسط تیم تولید تهیه گردد، راهکار استفاده از آن نیز ارائه خواهد شد.


    این پست 2 بار ذخیره شده بود، یکی از 2 کپی را پاک کردیم.
    nasmoh
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 شهریور 1398 02:28 ب.ظ
    پس شما قادر نیستید با برنامه های دیگری که در محیط مشتریان وجود دارد با وب سرویس تعامل داشته باشید. در اینصورت مشتری مجبور است در سیستم تولید خودش که کاملا خاص است روزانه بیش از 50 فایل اکسل به شما بدهد تا آنها را کانورت کنید و به سیستم اضافه کنید. شما اکنون یک ساختار درختی کدینگ در انبار خودتان برای محصول ایجاد کرده اید که 10 لایه دارد و 29 کاراکتر طول آن است . در صورتیکه در سیستم تولید ، قوانین دیگری حاکم است که بارکد آن با کد شما تفاوت دارد ولی میتواند کد 29 رقمی شما را تولید کند. مشکل اینجاست که چون بعضی از اجزاء کدینگ در پروسه تولید ایجاد میشود، اجزاء کد 29 رقمی در سیستم شما تعریف نشده ، و انباردار مجبور است برای هر کت و شلوار که روزانه بیش از 1200 عدد از آنها تولید میشود. یک به یک در سیستم شما کد درختی را تولید کند تا به که 29 رقم ما برسد. آیا شما سولوشینی برای این کار دارید یا خیر؟
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 شهریور 1398 09:40 ق.ظ

    خیر. برای استفاده از نرم‌افزارهای نوسا ورود داده توسط کاربر در نرم‌افزارهای نوسا تنها روش استاندارد می‌باشد. در صورتی که نیمی از انبار شما به هر دلیلی در نرم‌افزار دیگری نگهداری می‌شود، بهتر است این اطلاعات دوباره در نوسا وارد نگردد. برای مثال اگر شما خط تولید را در نرم افزار دیگری کنترل می‌کنید، می‌توانید به راحتی تنها کالای ساخته شده را با بهای خروجی آن نرم‌افزار در انبار نوسا ثبت کنید و از ورود داده در دو ساختار ناهمگون تا حد امکان جلوگیری نمایید.

    در صورتی که نیاز دارید تمامی مراحل و ثبت‌ها را در نوسا و  نرم‌افزار دیگر داشته باشید، ورود داده در نوسا الزامیست. کانورت کار بسیار زمان بر و پر هزینه ای بوده و تنها برای ورود هزاران کالا و یا راه‌اندازی اولیه سیستم پیشنهاد می‌شود. در صورتی که شما چند کالا در روز طی پروسه تولید به سیستم دیگری اضافه می‌کنید، در صورت تمایل به گزارش گیری به ریز این اجزا در نوسا، ورود اطلاعات در نوسا نیز ضروری می‌باشد. در این شرایط ورود آن‌ها توسط کاربر منطقی‌ترین روش پیشنهادی است. هر کت و شلوار یک کالای جداگانه نمی‌باشد و تعداد کالای تولیدی و تعریف کد کالا دو موضوع مختلف می‌باشد.

     

    ساختار درختی ذکر شده توسط ما ایجاد نشده، بلکه به تصمیم مدیران مجموعه و خاص شرایط شما چیده شده، در صورتی که این ساختار در نرم‌افزار دیگری به اجزا کنترل می‌شود شما می‌توانید به راحتی ساختار فعلی را تغییر داده و از ورود داده در دو نرم‌افزار جلوگیری کنید. ساختار درختی نوسا حداکثر 20 سطحی بوده و می‌تواند تا 180 کاراکتر کد کالا را پشتیبانی کند، هر یک از استفاده‌کنندگان بنا به نیاز و شرایط خود از بخشی از این قابلیت استفاده می‌کنند. 

     

    با تشکر،

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.