چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 اردیبهشت 1396 01:31 ب.ظ توسط vkazemnia
رفع مشکلات سیستم بخشی
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
vkazemnia
کاربر
کاربر

--
16 اردیبهشت 1396 03:56 ب.ظ
    بنام خدا
    باسلام درمورد سیستم بخش ها اینکه یک حساب رو یا به یک بخش یا به تمام بخش ها میشه ارتباط داد . آیا راه چاره ای برای اینکه بشه حساب مد نظر رو به چند بخش خاص ارتباط داد دارید؟ واقعا این نقص نرم افزارهاتون یک معضل شده برای مایی که از این سیستم مالی در تمام کشور داریم استفاده میکنیم این مسکل رو حل کنید صدای منو به مدیران شرکت برسونید
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 اردیبهشت 1396 03:59 ب.ظ
    سلام

    بنده مستقیما و شخصا همه پیام‌ها را مشاهده و بررسی می‌کنم

    خواسته شما متاسفانه میسر نیست.

    ارادت
    vkazemnia
    کاربر
    کاربر

    --
    16 اردیبهشت 1396 11:20 ب.ظ
    به نظر من به راحتی میشه این قابلیت رو اضافه کرد نمی دونم چرا شرکت این مشکل کاربران رو (که دیگه واقعا یک ضعف بزرگ حساب میشه) رفع نمیکنه
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 اردیبهشت 1396 09:38 ق.ظ

    با سلام، 

     

    نرم افزارهای نوسا سفارشی نبوده و نیاز شما بنا به رایج بودن بین مشتریان، درستی پیشنهاد، و قابلیت امکانات فعلی بررسی می گردد. شما با بیان نیاز خود بهتر به نتیجه خواهید رسید.


    به منظور تفکیک اطلاعات مالی بخش های گوناگون، نیازی به اختصاص حساب ها به بخش خاصی نیست. و صرفا با ارتباط کاربران با بخش مورد نظر و تنظیم سند در آن بخش، میسر خواهد بود.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 اردیبهشت 1396 11:12 ق.ظ
    سلام

    فرمودید "به نظر من به راحتی میشه این قابلیت رو اضافه کرد نمی دونم چرا شرکت این مشکل کاربران رو (که دیگه واقعا یک ضعف بزرگ حساب میشه) رفع نمیکنه"

    در مورد اینکه عدم وجود این قابلیت ضعف محسوب شود یا خیر بحثی نمی‌کنم. اما در مورد اینکه اضافه کردن این قابلیت اصلا ممکن است یا خیر (مستقل از اینکه چقدر "به راحتی" میسر باشد)، مجدد عرض می‌شود که "متاسفانه" اصلا میسر نیست؛ حتی با دشواری.

    ارادت
    vkazemnia
    کاربر
    کاربر

    --
    17 اردیبهشت 1396 01:31 ب.ظ
    عرض به حضور دوستان محترم این پیشنهادهای من از سر دلسوزی بود اینکه یه نرم افزار سطح پایین که باقیمت کم میشه تهیه کرد و اصلا توسطح کاری نرم افزار شما نیست ولی یک سری این قابلیت های ابتدایی رو داره ولی نرم افزار شما که قطعا هم سطحش و هم قیمتش از اون نرم افزارا بالاتره این قابلیتو نداره به این خاطر میگم ضعف که شاید و قطعا بدونید اگر شرکتی با گستردگی کار ما از نرم افزار شما استفاده کنه یقین بدونید توی این زمینه به مشکل بر میخوره در خصوص اون حرفتون که میگید با تفکیک اطلاعات مالی میشه این کارو کرد باید یاداور بشم وقتی کسی بایک نرم افزار رایانه کار قطعا خواستش اینه که معضل پیچیده کردن دامنه داده ها رو نرم افزار حل کنه
    خلاصه مطلب من نه قصد جسارت نه بی احترامی داشتم ببخشید اگر باعث شدم تعصبتون به نرم افزار شرکتتون بالا بزنه
    حرفهای من از سر دشمنی نیست من شاید بیشترین وقتمو با این نرم افزار سپری میکنم و فقط پیشنهاد بود
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.