چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 تیر 1394 02:50 ب.ظ توسط momeni
وجود یک اشکال اساسی در سیستم مالی نوسا
�9 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jafari
کاربر
کاربر

--
07 تیر 1394 11:41 ق.ظ
    با سلام
    در یک ماهه گذشته در سیستم های شرکتمان به 3 مورد این اشکال برخوردم که گردش حسابها و مانده حساب ها در بعضی سیستم ها اشتباه گزارش میشود و هم زمان در روی یک سیستم دیگر درست نمایش داده میشود یعنی یک گزارش روی دو سیستم 2 جور متفاوت نمایش داده میشود با مانده های متفاوت
    rouhani
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 11:53 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب جسارتا شرکت شما به جز سیستم حسابداری از سیستم های دیگر شرکت نوسا نیز مانند (دریافت و پرداخت,انبار,فروش و یا دستمزد) استفاده می کند؟
    jafari
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 11:57 ق.ظ
    بلی سیستم های که ذکر کردید همه را داریم
    jafari
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 11:59 ق.ظ
    امروز هم مورد مشابه ای دیدم که حسابی که گردش زیادی داشت را فقط یک آیتم نمایش میداد
    rouhani
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 12:25 ب.ظ
    در گزارشات عمومی سیستم نوسا مانند  دفتر،تراز،گزارش و ..... در قسمت محدوده یا اسناد این امکان وجود دارد که مشخص کرد که گزارشات درخواستی شما به تفکیک هر نرم افزار شامل گزارش از کدام نوع اسناد(عادی،افتتاحیه،اختتامیه و سود و زیان) و کدام وضعیت اسناد(پیش نویس،عملیاتی،تایید شده و نهایی شده) می باشد.
    احتمالا اتفاقی که در سیستم های شما رخ می دهد بدین صورت است:
    گزارشی که از سیستم شماره 1 میگیرد شامل گزارش از یک سری سند های یک یا چند نرم افزار خاص می باشد و گزارشی که از سیستم شماره 2 میگیرید با شرایط متفاوتی نسبت به آن سیستم اخذ می شود.
    برای حل این مشکل میتوانید در صفحه ابتدایی سیستم نوسا در قسمت کاربر مشخص کنید که گزارشی که میگیرید شامل همه نرم افزار ها باشد.



    در صورت حل نشدن و نیاز به راهنمایی بیشتر در خدمت جنابعالی هستیم.

    jafari
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 12:39 ب.ظ
    خیر موردی که فرمودید مربوط به این حالت نیست بطوریکه در شرایط مساوی اشتباه میشود موردی جدید که گزارش شده یک سند را دوبار آورده است و مانده اشتباه است
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    07 تیر 1394 12:54 ب.ظ
    با عرض سلام
    لطفا در هر دو سیستم بصورت هم زمان گزارش بگیرید ، بسته به نوع گزارش در تب "محدوده" و "شرایط " لطفا چک بفرمایید تمام آیتم ها مانند هم باشند .علی الخصوص قسمت اسناد دریافت و پرداخت ، انبار ، فروش .
    با تشکر
    jafari
    کاربر
    کاربر

    --
    07 تیر 1394 01:10 ب.ظ
    البته مجددا عرض میکنم اشکال نرم افزاری است و کلیه موارد که فرمودید رعایت شده بود موردی که عرض کردم یک سند را دوبار آورده مربوط به حسابداری بوده و در هیچکدام از سیستمهای دیگر نبوده و ربطی نداشته است
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    07 تیر 1394 01:59 ب.ظ
    بصورت پیش فرض وجود مغایرت "غیر ممکن" است ، اما اینکه چرا با وجود "یکسان بودن" تمام موارد در "دو سیستم" هنوز مغایرت در گزارشات وجود دارد باید بصورت فیزیکی به اطلاعات دسترسی داشته باشیم ، اگر ممکن است یا بصورت ریموت یا ارسال فایل پشتیبان برای ما امکان این دسترسی را فراهم بفرمایید .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 تیر 1394 02:50 ب.ظ
    سلام

    یک اشکال در یکی از نسخه‌های قدیمی داشتیم که مربوط بود به سطرهایی که سرجمع شده بودند - دقیقا به همین صورت که می‌فرمایید سطرهای سرجمع و جزیی، همزمان گزارش می‌شدند. اگر از نسخه آخر استفاده نمی‌کنید لطفا آخرین نسخه را نصب فرمایید و اگر هنوز مشکل برقرار است گزارشی که دریافت می‌کنید و وضعیت سرجمع سطرهایی که دوبار در گزارش میایند را هم ذکر فرمایید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.