چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 تیر 1392 11:25 ب.ظ توسط omid
نصب بر روی تبلت یا موبایل
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
15 تیر 1392 11:00 ق.ظ
    سلام

    آیا امکان نصب برنامه نوسا بر روی تبلت یا موبایل وجود دارد؟ آیا در آینده این امکان وجود خواهد داشت؟

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1392 12:15 ب.ظ
    سلام

    فعلا که این امکان وجود ندارد. امیدوار بودیم با آمدن Windows 8 بتوانیم فعالیت‌هایی در این زمینه داشته باشیم اما متاسفانه فعلا Windows 8 موبایل با نسخه PC و تبلت تفاوت دارد و به عبارت دیگر microsoft هنوز نتوانسته اینها را یکی کند. امیدواریم در آینده (نه چندان نزدیک) بتوانیم برای Tabletها و موبایل‌های Windows قعالیتی داشته باشیم. اما در مورد اندروید و IOS بعید به نظر می‌رسد که امکان اتصال آنها به سرورها ما (که روی Windows کار می‌کنند) وجود داشته باشد...

    ارادت
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 تیر 1392 01:39 ب.ظ
    ممنون
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 تیر 1392 03:47 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگر مشکل اتصال به سرور نوسا را در نظر نگیریم آیا امکانی وجود دارد که نرم افزاری جداگانه برای IOS و یا Android نوشته شود که خیلی ساده تر اما جامع باشد؟
    یعنی از نظر زمانی و هزینه ای آیا این کار قابل قبول است چون با بالارفتن بازار تلفن ها و تبلت ها و نبود نرم افزاری خوب روی این سیستم ها و یا وجود نرم افزار های جامع فارسی مثل بازار در Android یا اینستالوس روی IOS که استقبال خوبی از این نوع نرم افزار ها میشود آیا ارزش زمان گذاشتن بر روی این سیستم ها را دارد یا خیر
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1392 03:50 ب.ظ
    ولله چه بدانم؟ خیلی ساده‌تر اما جامع؟ Single User یعنی مثلا مثل Gift؟ اونوقت چند بفروشیم؟ فکر کنم این، مسیر کلی فعالیت‌های شرکت نوسا نیست.
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 تیر 1392 04:16 ب.ظ
    با عرض سلام خدمت جناب آقای مومنی
    بله در همان حد که می فرمایید نیز کاملا کفایت میکند .
    درست میفرمایید در مسیر شرکت نیست ولی با این تصور که در حال حاضر از بچه کلاس دوم دبستان تا شخصی که 70 یا حتی بالاتر از آن را هم دارد از تبلت یا تلفن هایی با این امکانات استفاده میکنند و بازار هدف ما دیگر شرکت های کوچک و بزرگ نیست و تمام افرادی که از این امکانات استفاده میکنند میتوانند خواستار این موضوع باشند اما مشکل بزرگ ما وقت شما و بقیه برنامه نویسان ماست که باید در سمت درستی قرار بگیرد و از مسیر فعالیت های شرکت دور نشویم ولی نیم نگاهی هم به این موضوع خالی از لطف نیست و فکر میکنم که در مدتی کم این موضوع هم بازار خاص خودش را پیدا می کند.
    در کل ممنون از وقتی که گذاشتید.
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1392 04:49 ب.ظ
    امید جان!

    مسیر کلی شرکت در اختیار حقیر نیست! همانطور که می‌دانید در هر پروژه‌ای با تحقیقات میدانی (که مدیریت آن به عهده جناب مولایی است) تصمیم به اجرا (و نحوه اجرا) گرفته می‌شود. اینکه از کلاس دوم یا پنجم از وسیله‌ای استفاده می‌کنند دلیلی برای اینکه مثلا یک نرم‌افزار 5 هزار تومانی درست کنیم به امید اینکه 1 میلیون کاربر داشته باشد و احتمالا زحمت پشتیبانی دادن آنها هم به عهده شما همکاران محترم باشد؛ نیست. سیستم ما مبتنی است بر سرور متمرکز. پس حتی اگر حرکتی هم در آینده انجام شود برای پیاده‌سازی Client برای ارتباط با یک سرور نوسا خواهد بود. این معماری برای بچه‌هایی که کمتر از پنجم دبیرستان باشند مناسب نیست. برای شخص 70 به بالا هم البته سن ملاک نیست ولی اینکه در چنین سازمانی بخواهند از گوشی اندروید خود برای تنظیم اسناد یا ملاحظه گزارش‌ها استفاده نمایند جای بحث دارد.
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 تیر 1392 11:25 ب.ظ
    شما كاملا درست ميفرماييد
    ممنون از وقتي كه قرار داديد
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.