چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 آبان 1391 08:04 ب.ظ توسط hamidrezashirvani
پیغام خطا در هنگام نصب پایگاه حاوی تعاریف پایه
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hamidrezashirvani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 مهر 1391 10:18 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    در هنگام نصب پایگاه حاوی تعاریف پایه با خطای زیر مواجه شدم لطفا راهنمایی کنید.

    خطا حین ایجاد پایگاه اطلاعاتی ( بازیابی پشتیبان پایه)
    خطای بازگشته از سرور:
    can open backup device C:/users/hamid/downloads/copmpressed/AccXPCIt-Gift/AccXPZeroDB305.sys,Operating system error 5 (failed to retrieve text for this error. Reason:15105)

    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 آبان 1391 10:17 ق.ظ
    • پاسخ پذيرفته شده
    با سلام و عرض ادب خدمت شما.

    "MS-SQL به صورت يك سرويس در رايانه اجرا مي‌شود. همانند ساير سرويس‌ها، MS-SQL از يك "كاربر" به خصوص براي كار با سيستم عامل رايانه استفاده مي‌كند. اين نكته از آن جهت اهميت دارد كه دسترسي MS-SQL به فولدرهاي موجود در رايانه (فولدري كه قرار است حاوي فايل‌هاي پايگاه‌هاي اطلاعاتي باشد) از طريق همان كاربر برقرار مي‌شود – چنانچه كاربري كه سرويس از طريق آن كار مي‌كند، به فولدري دسترسي نداشته باشد، ايجاد پايگاه و استفاده از آن براي MS-SQL مقدور نخواهد بود.
    سرويس‌ها عموما از كاربري به نام Local System (يا همان SYSTEM) براي كار با رايانه استفاده مي‌كنند و معمولا اين كاربر به تمام بخش‌هاي رايانه دسترسي دارد. چنانچه كاربري به جز SYSTEM براي سرويس MS-SQL لحاظ شده باشد و يا به ترتيبي دسترسي SYSTEM (يا آن كاربر جايگزين) به فولدرها محدود باشد، در زمان كار با نرم‌افزار با خطاي عدم دسترسي (Access Denied – 5) مواجه خواهيد شد."

    متن فوق بخشی از مستندات مربوط به هدیه است که در کنار فایل اجرایی هدیه و در قالب یک فایل PDF در اختیار دارید.
    اکیدا توصیه می کنم، که صفحه های
    http://accsupport.nosa.co...abid/66/Default.aspx
    http://accsupport.nosa.co...abid/68/Default.aspx
    را مطالعه فرمایید تا بتوانید بدون مشکل تا راه اندازی کاربردی سیستم هدیه، پیش بروید.

    اگر مشکل دیگری هم داشتید، در خدمتیم.
    hamidrezashirvani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    01 آبان 1391 08:04 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید
     از پشتیبانی سریع و عالی شما کمال تشکر را دارم. مشکل با راهنمایی خوب شما حل شد. ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.