چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 دی 1403 07:44 ق.ظ توسط روزبه
فایل پشتیبان ابری
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
HoobarTuser1
کاربر جدید
کاربر جدید

--
20 دی 1403 01:19 ب.ظ

    سلام معمولا backup گیری نرم افزار مالی روی Cloud چه روز و ساعتی انجام می شود؟

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 دی 1403 07:44 ق.ظ

    سلام،

    در روش اشتراک ابری، داده شما توسط شما، در هر زمانی از طریق نرم‌افزار قابل پشتیبان گیری بوده و بلافاصله قابل دریافت می‌باشد، خارج از آن تعدادی پشتیبان توسط نوسا نیز جهت افزایش امنیت داده کلی گرفته شده که صرفا برای مدت زمان بسیار محدود نگهداری می‌گردد، اطلاعات تکمیلی در رابطه با این گونه عملیات در دسترس عموم نمی‌باشد. قابلیت دریافت فایل پشتیبان قابل اتکا همواره در دسترس نماینده هر یک از مشتریان بوده و مسئولیت دریافت و نگهداری فایل مربوطه صرفا به عهده مشتری است.

     

    در صورتی که لایسنس حق استفاده را خریداری نموده و پایگاه در مجموعه شما ذخیره می‌گردد، در این روش، داده مشتری هرگز به دلایل مشخص، در نوسا ذخیره نمی‌گردد.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.