چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 30 بهمن 1403 08:37 ق.ظ توسط روزبه
پلمپ دفاتر1404
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
محمد میر
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 بهمن 1403 08:09 ق.ظ

    باسلام واحترام؛

    به اطلاع می رساند مطابق بخشنامه شماره د/72912/270  مورخ 1403/10/02 سازمان امور مالیاتی(پیوست) در خصوص الکترونیکی شدن پلمپ دفاتر،ضوریست دریافت اقلام دفاتر شامل: دوره مالی،کد حساب کل، عنوان حساب کل، کد حساب معین، عنوان حساب معین، کد حساب تفصیل، عنوان حساب تفصیل، مانده بدهکار، مانده بستانکار، تاریخ و زمان، از طریق برنامه حسابداری نوسا استخراج و برای اداره امور مالیاتی ارسال گردد.لذا تقاضامند است ابزار و امکان لازم جهت بهره برداری گزارش فوق از برنامه حسابداری نوسا ريا، تعبیه و در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد تا  این تکلیف قانونی را در موعد مقرر انجام پذیرد و از جرائم موضوعه جلوگیری بعمل آید.

    باتشکر. محمد میر-شرکت بیمه پاسارگاد

    پيوست ها
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 بهمن 1403 08:37 ق.ظ

    با سلام و احترام، 

     

    در جریان و پیگیر تغییرات جهت ارائه دفاتر الکترنیکی طی سال 1404 هستیم، دیروز با آقای پاکدامن جلسه داشتیم و با تیم آقای فومنی و واحد فناوری های مالیاتی سازمان در تماس هستیم ولیکن متاسفانه همچنان راهکار نرم‌افزاری مناسبی ارائه نگردیده، در صدد هستیم تا اطلاعات کامل و درست در رابطه با زیرساخت های آتی را بدست آوریم. گزارش خلاصه اسناد فعلی نرم‌افزار قابلیت ارائه گزارش با عنوان حساب کل، معین و حساب تفصیل را فراهم می‌آورد ولیکن چگونگی رفتار سازمان در رابطه با تفصیلی های شناور، فرمت گزارش دریافتی، آنلاین یا آفلاین بودن آن، زمان بندی درخواست، چگونگی نگهداری و ارائه دفاتر الکترونیکی به سایر سازمان‌ها از جمله تامین اجتماعی (سامانه‌های جدا یا دسترسی به داده مالیات؟)، کارکرد ساختار با مشتریان بزرگ با صدها هزار سطر داده در روز و لیست برخی دیگر از سوالات ما همچنان با توجه با پیگیری ها با سازمان بی جواب مانده، نرم افزار و سامانه مربوطه توسط پیمانکار همچنان در دست تولید است، به سازمان ارائه نشده و پرسنل سازمان نیز فعلا قابلیت ارائه پاسخ ‌های دقیق، مستند فنی و یا محیط تست به شرکت های نرم‌افزاری را ندارند. 

     

    با توجه به عدم وجود اطلاعات کامل و شفاف فعلا تغییری در نرم‌افزار مورد نیاز و امکان پذیر نیست. انتظار داریم که مانند تجربه های گذشته، تا زمان پایداری و مشخص شدن دقیق نیازمندی های ساختار جدید در رابطه دفاتر الکترونیک با انواع بخشنامه‌ها، تعویق ها، نسخ اولیه غیر قابل استفاده و تست های گوناگون مواجه گردیم. امیدواریم که سامانه آتی با فرمت Excel یا XML همان اطلاعات کلی درخواست شده در مستند پیوست بالا را بصورت ماهانه در قالب یک فایل آفلاین نیاز داشته باشد که در این صورت کمترین تغییرات در نرم‌افزار مورد نیاز خواهد بود. با سازمان بصورت مداوم در تماس هستیم ولیکن از تمامی استفاده کنندگان دعوت می‌نمایم در صورتی که اطلاعات تکمیلی و یا مستندات فنی در دسترس دارید با ما در تماس باشید تا زودتر از موعد، در صورت نیاز و عدم پوشش گزارش‌های فعلی، در رابطه با ارائه ساختار جدید در حال حاضر نامشخص، کوشا باشیم. 

     

    با ارادت 

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.