چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 خرداد 1404 12:11 ب.ظ توسط روزبه
مشکل در فرم فهرست برگه های فروش
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
یزد پولیکا

--
31 اردیبهشت 1404 02:11 ب.ظ

    با سلام و احترام

    با اینکه در دفتر تلفن و نشانی برای مشتری فیلد شماره شناسنامه ( اشخاص حقیقی ) را پر کرده ایم اما در فرم گزارش فهرست برگه های فروش نمی توانیم از آن استفاده کنیم. نیازمند نمایش فیلد شماره شناسنامه ( اشخاص حقیقی ) هستیم.

    پیشاپیش از توجه شما سپاسگذاریم.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 اردیبهشت 1404 04:45 ب.ظ
    سلام

    با توجه به انبوه داده‌هایی که در دفتر تلفن و نشانی قابل درج است و از آنجا که این داده‌ها عموما به صورت تکراری و متنوع برای آیتم‌های مختلف باید در دسترس باشند (مشتری، مرکز...) سعی کرده‌ایم که برای رعایت اختصار در اقلام اطلاعاتی داده‌هایی که کاربرد ندارند را در گزارش‌های فرعی احضار نکنیم. منظور از گزارش‌های فرعی آنها هستند که به صورت مشخص به یک موضوع مرتبط با دفتر تلفن و نشانی نمی‌پردازند، بلکه مثلا هر سطر از آنها با یک یا چند سطر از دفتر تلفن و نشانی مرتبط است - شبیه وضعیتی که در فهرست برگه‌های فروش داریم و داده‌های مفصلی از دفتر تلفن و نشانی برای مشتری، مرکز فروش، مشتری متفرقه و در ادامه درهم‌کرد آنها (مشتری متفرقه یا مشتری - یعنی با اولویت مشتری متفرقه) در گزارش ارائه می‌شوند - یعنی برای تعریف فرم گزارش در دسترس قرار دارند.

    از بین فیلدهایی که در دسترس نیستند، فیلدی که گمان نمی‌کردم "هرگز" مورد انتظار باشد، شماره شناسنامه بوده است (شاید نام پدر). اضافه کردن فیلد شماره شناسنامه به آنچه قابل احضار است اصلا کار دشواری نیست - فقط اینکه حسب مورد (بسته به ماهیت گزارش) از 3 تا 15 فیلد به فهرست فیلدهای قابل انتخاب در تعریف گزارش، ترتیب و شرایط اضافه می‌کند.

    از همکاران خواهش می‌کنم این موضوع را بیشتر بررسی فرمایند و اگر تشخیص جمع، با توجه به تاثیری که در سیستم‌های همه‌ی کاربران دارد، بر این باشد که باید این فیلد را اضافه کنیم بفرمایند.

    ارادت
    یزد پولیکا

    --
    03 خرداد 1404 10:34 ق.ظ

    سلام و عرض ادب ایا این امکان افزوده می شود ؟

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 خرداد 1404 12:11 ب.ظ

    با سلام،

    آیا این فیلد را برای ارسال اطلاعات به بخشی از سامانه تجارت نیاز دارید؟ لطفاً دلیل این نیاز را شرح بفرمایید.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.