چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آبان 1391 03:41 ب.ظ توسط hashemian
پیشنهاد توان ک.چک کردن پنجره سیستم مالی
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hashemian
کاربر
کاربر

--
08 آبان 1391 11:02 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید


    تقاضا دارم ترتیبی دهید که بتوان هر قدر دلخواه پنجره نرم افزار حسابداری را بتوان کوچک کرد تا همزمان با اکسل و سیستم نوسا بتوان کار کرد و خلاصه دلخواه بتوان ثبت کرد.

    لازم به ذکر هست علی رغم صحبت با آقای کیالها اینجانب قبلا" پنجره را کوچک می کردم و مشکلی نداشتم اما حال نمی توانم اینکار را کنم و جناب کیالها اعلام نمودن از ابتدا اینطور نبوده است و از یک مقدار بیشتر به رزولوشن سیستم بستگی دارد .
    در صورت امکان این موضوع را امکان پذیر نمایید در صورت تغییر رزولوشن اصلا هیچ نمی توان دید چون همه چیز کوچک می شود
    با تشکر از همه دست اندرکاران و مدیران آقایان مهندس مومنی و محمد زاده و آقای اعتمادی بدلیل زحمات زیاد و پاسخگویی .
    هاشمیان
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 آبان 1391 11:53 ق.ظ
    سلام و عرض ارادت

    پنجره اصلی سیستم به صورت پیش‌فرض در حالت maximize ظاهر می‌شود که تمام صفحه نمایش را اشغال می‌کند.

    در صورتی که با تکمه restore down آنرا از حالت maximize خارج کنید به صورت پیش‌فرض در ابعاد 1024 در 768 قرار می‌گیرد.

    حداقل اندازه پنجره اصلی بستگی به تنظیمات صفحه نمایش شما در Windows دارد. در این تنظیمات مفهومی به نام DPI وجود دارد (مخفف Dot per inch). در حالت Normal این تنظیم روی 96 DPI قرار دارد. در حالت Large Size روی 120 DPI قرار می‌گیرد. در حالت Normal حداقل اندازه پنجره اصلی سیستم 700 در 500 می‌باشد. اندازه کمتر از این مقدار، واقعا برای نمایش داده‌ها کاقی نیست و حتی در همین اندازه هم همه چیز در سیستم به درستی قابل بازنمایی نیست.
    اما این 700 در 500 مربوط به زمانی است که شما از حالت 96 DPI استفاده نمایید. در مقادیر بیشتر، داده‌ها با فونت‌های بزرگتری بازنمایی می‌شوند و به همین دلیل جای بیشتری اشغال می‌کنند به همین دلیل حداقل پیش‌گفته بسته به DPI تغییر می‌کند. در حالت Large Size قاعدتا این حداقل‌ها در 120/96 ضرب می‌شوند . تبدیل به 875 در 625 می‌شوند. بسته به اینکه رزلوشن صفحه نمایش شما چه مقدار باشد و DPI را به چه میزانی تنظیم کرده باشید، ممکن است اعداد 700 در 500 یا 875 در 625 برای شما مناسب نباشند - اما واقعا در همین اندازه‌ها هم سیستم قادر به نمایش مناسب داده‌ها نمی‌باشد و از این کوچکتر قادر به کار نیست.

    اینکه تصور می‌کنید قبلا قادر به کوچک کردن پنجره بوده‌اید ولی الآن وضعیت فرق کرده به این دلیل است که رزلوشن یا DPI را در سیستم خود تغییر داده‌اید. در یک صفحه نمایش با عرض 1980، پنجره‌ای با عرض 700 یا 875 واقعا کوچک به نظر می‌رسد در حالی که این وضعیت برای یک صفحه نمایش با عرض 1024 برقرار نیست.

    ارادت
    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 آبان 1391 12:14 ب.ظ
    سلام
    با تشکر از پاسخ دقیق جناب آقای مومنی . من هم همین جواب را به خانم هاشمیان دادم ولی به صورت ساده تر و قابل فهم تر . معمولا خانم هاشمیان عزیز حرف کسی جز شما را قبول ندارند .
    با تشکر

    hashemian
    کاربر
    کاربر

    --
    08 آبان 1391 03:41 ب.ظ
    با سلام و تشکر از توضیحات شما
    هاشمیان
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.