چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 آبان 1391 09:48 ب.ظ توسط mehr-daanesh
نمایش بچ در تراز کالا و گزارشات فروش
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
30 مهر 1391 09:02 ب.ظ
    باسلام و عرض ادب : آیا روشی وجود دارد که بتوانیم در تراز گردش و موجودی کالاها، برای هر کالا تفکیک بچ را نیز داشته باشیم ؟
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 مهر 1391 09:08 ب.ظ
    در ادامه ، سوال بنده این است که آیا درفرمهای نمایشی و یا چاپی کالاها در گزارشات فروش میتوان به نحوی بچ و یا تاریخ انقضای کالاهای فروش رفته را نیز اضافه نمود و یا گزارشات فروش یک کالا را بصورت اخذ سرجمع بر حسب بچ ملاحظه نمود ؟
    چراکه بچ ، یک مشخصه کاملا وابسته به کالاست و اغلب در شرکتهای بازرگانی ، در سیستم فروش نیازمند به تهیه گزارشات نمایش و چاپی بر مبنای بچ هستند .
    با تشکر
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 مهر 1391 09:11 ب.ظ
    با عرض سلام مجدد :
    سوال و یا درخواست بعدی این است که آیا در گزارشات فروش امکان اخذ سرجمع بر حسب فاکتور نیز به نحوی میسر هست ؟
    بویژه گزارش فروش یک مشتری بصورت سرجمع بر حسب فاکتور .
    با تشکر و ارادت
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 آبان 1391 10:01 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    "آیا روشی وجود دارد که بتوانیم در تراز گردش و موجودی کالاها، برای هر کالا تفکیک بچ را نیز داشته باشیم؟" بله. امکان تفکیک بر حسب بچ را برای هر سطر از گزارش گردش و موجودی کالا در اختیار خواهید داشت.

    "آیا در فرمهای نمایشی و یا چاپی کالاها در گزارشات فروش میتوان به نحوی بچ و یا تاریخ انقضای کالاهای فروش رفته را نیز اضافه نمود؟" بله. در فرم نمایشی و چاپی گردش فروش یک کالا و گزارش های مشابهش در منوی گزارشات فروش، به فیلدهای کد بچ - نام بچ - تاریخ انقضای بچ دسترسی خواهید داشت.

    "گزارشات فروش یک کالا را بصورت اخذ سرجمع بر حسب بچ ملاحظه نمود ؟" تا آنجا که بنده می دانم، خیر.

    "گزارش فروش یک مشتری بصورت سرجمع بر حسب فاکتور" می توانید در فرم چاپی گزارش فروش یک مشتری، با گروه بندی بر حسب شماره سند، به خواسته خود برسید. در این مورد اگر کمک بیشتری لازم بود، در خدمتیم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 آبان 1391 10:41 ق.ظ
    سلام

    ضمن تایید فرمایشات جناب آقای مولایی

    در گزارش‌های گردش فروش مشتریان، در دریچه ابتدای محاوره (اخذ گزارش از) گزینه "جمع مبالغ برگه‌های فروش" وجود دارد. با انتخاب هر سطر از گزارشی که به این صورت ارائه می‌شود، فهرست سرجمع برگه‌ها برای هر مشتری داده می‌شود. این، همان فهرست برگه‌های فروش است که با تعیین پارامتر مناسب (الگوی کد مشتری) بدست آمده است. یعنی اگر فقط سرجمع را برای یک مشتری خواسته باشید مستقیما از فهرست برگه‌های فروش نیز قابل استخراج می‌باشد.

    ارادت
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 آبان 1391 10:25 ب.ظ
    با سلام و تشکر از راهنمایی کارشناسان عزیز نوسا :
    منضور بنده از سوال اول ، گزارشی شبیه تراز کلان بود که بتوانیم در یک صفحه (فرم چاپی ) موجودی کالاها را به تفکیک بچ و تاریخ انقضا تهیه کرده و گزارش را روزانه به ویزیتورها تحویل دهیم تا بدانند که از هر کالا به تفکیک بچ و تاریخ انقضا ، چقدر موجودی دارند ؟
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    03 آبان 1391 08:20 ق.ظ
    با سلام مجدد.

    این گزارش را به راحتی می توانید از طریق زیر اخذ نمایید:
    منوی دفتر --- عملیات کالا --- انتخاب اولین محصول --- نحوه محاسبه را "اخذ سرجمع بر حسب بچ" انتخاب می کنیم --- تصویب می کنیم --- دکمه چاپ را می زنیم --- در پنجره تنظیمات، بخش محدوده کد کالا از اولین محصول تا آخرین محصول را انتخاب می نماییم --- چاپ یا پیش نمایش را (حسب مورد) کلیک می نماییم.

    پ.ن. این گزارش، حد اکثر چند دقیقه معتبر خواهد بود. زیرا بر اساس همین موجودی ها، ویزیتورها شروع به فروش می کنند و طبیعتا گزارش چاپی آن ها پس از فروش کالاها به روز نمی شود. و مثلا ممکن است همزمان دو ویزیتور، یک محصول را که ابتدا موجود بوده، به استناد این گزارش به فروش برسانند. فکر می کنم می بایست یک فکری به حال این مورد بفرمایید.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 آبان 1391 09:05 ق.ظ

    با سلام و احترام
    درخصوص مشاهده تاريخ انقضاء بچ در گزارش مذکور، در همان کارت عمليات کالا مي‌توان فرم چاپي طراحي نموده، درآن گروه‌بندي بر اساس بچ انجام داد در ضمن فيلد تاريخ انقضاء بچ نيز به ستونها اضافه نمود. حال پس از انتخاب آيکن چاپ همانطور که آقاي مولايي گفتند، محدوده کالا را انتخاب کرده، با فرم چاپي طراحي شده گزارش را تهيه نمود.
    لازم به ذکر است که در اين روش "نحوه محاسبه" بايد بر روي گزينه "بدون اخذ سرجمع" باشد.

    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 آبان 1391 09:48 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب :
    ممنون از راهنمایی شما .
    البته لازم به ذکر است که ما در ابتدای هر روز گزارش مورد نیاز ویزیتورها را از سیستم تهیه کرده و بر اساس یک سهمیه بندی سقف فروش را برای هر ویزیتور تهیه مینماییم .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.