چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 مهر 1391 01:27 ب.ظ توسط j-esfahani
ارتباط فیلد انجام دهنده خدمت با تعرفه
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
15 مهر 1391 12:28 ب.ظ
    با عرض سلام و  احترام

    خدمتی در "درخت کالا و خدمات" تعریف شده است. زمانی این خدمت انجام میشود ، در زمان صدور فاکتور بسته به شخص انجام دهنده ، نرخ متفاوت است.

    آیا من باید 2 نوع خدمت تعریف کنم؟

    یا اینکه میتوانم با( یک خدمت) ، تعرفه ها را بسته به فیلد "انجام دهنده خدمت" شرط پذیر کنم؟ {در قوانین تعرفه ها فیلد انجام دهنده وجود ندارد}

    یا راههای دیگری وجود دارد ... ؟

    لطفا من را راهنمایی بفرمایید.

    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 مهر 1391 02:02 ب.ظ
    سلام

    قاعدتا کیفیت خدمت انجام شده به انجام دهنده مربوط می‌شود. پس دو خدمت متفاوت مثلا درجه یک یا دو - یا عادی و ویژه در اینجا مطرح هستند که باید به صورت دو خدمت جداگانه در درخت تعریف شوند. مثلا حق مشاوره ساعتی بسته به اینکه توسط کارشناس انجام شود یا کارشناس ارشد، نرخ‌های متفاوتی دارند - پس دو خدمت داریم: مشاوره توسط کارشناس و مشاوره توسط کارشناس ارشد.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 مهر 1391 01:27 ب.ظ
    سلام

    ممنون از راهنمایی جنابعالی.حتما همین روش را اجرا میکنم.

    دید بنده به این نحو بود 2 "گروه محاسباتی" تشکیل شود به اسم کارشناس و کارشناس ارشد. خدمت "مشاوره" هم انجام شود.در زمان صدور فاکتور، تعرفه بر اساس گروه محاسباتی خود، نرخ را بر اساس شخص "انجام دهنده" تعیین کند.

    تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.