چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مهر 1391 12:16 ب.ظ توسط Zarkesh
فیلد شماره تلفن / نمابر در پرینت فاکتور فروش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 مهر 1391 11:12 ق.ظ
    با سلام
    در نرم افزار فروش اگر در قسمت ملاحظه / دفتر تلفن و نشانی / در پنجره " تدوین یک سطر از دفتر و نشانی " / در تب نشانی و تماس
    اگر فقط شماره تلفن اصلی را وارد کنیم و شماره فکس را وارد نکنیم، و این نشانی را به تفصیلی ارتباط دهیم و در مراکز نیز تعریف شده باشد و تیک استفاده از تفصیلی مرکز را نیز زده باشیم زمانی که می خواهیم پرینت فاکتور را بگیریم در نمونه " پیش فرض نوسا " در قسمت " مشخصات خریدار" قسمت شماره تلفن / نمابر خالی دیده می شود! ولی اگر در دفتر تلفن فکس را وارد کرده کنیم و یا حداقل یکبار فکس را وارد کنیم و تصویب کنیم و مجددا فکس را خالی تصویب کنیم این قسمت در فاکتور درست می شود و شماره تلفن را پر می کند.
    لطفا ملاحظه فرمایید
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 مهر 1391 11:32 ق.ظ
    سلام

    ممنون از اطلاع رسانی شما

    حتما در نسخه آینده اصلاح خواهد شد

    ارادت
    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مهر 1391 12:16 ب.ظ
    ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.