چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اردیبهشت 1391 02:10 ب.ظ توسط molaei
راهنمایی در مور کاربرد تفضیلی
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
matin6402

--
24 اردیبهشت 1391 09:46 ق.ظ

    باسلام
    من نرم افزار حسابداری L شما را دارم . و از تفضیلی برای شرکتها و اشخاص استفاده میکنم .
    من برای یک شرکتی که از ان مواد اولیه میخرم و محصول برای همان شرکت میفروشم . و برای بدهکارانم همان تفضیلی را استفاده میکنم و در همان سند برای فروشم هم همان تفضیلی را استفاده میکنم و وقتی از تفضیلی گزارش میگیرم مانده صفر است که منطقی است حال باید من چیکار کنم تا بتونم مانده بدهی شرکت مربوطه را با گزارش تفضیلی ان داشته باشم.

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    24 اردیبهشت 1391 11:27 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    برای رسیدن به مقصود، چندین راه پیش رو دارید:
    1) منوی تحلیل --- تفکیک عملیات تفصیلی به حساب ها (سرجمع) --- انتخاب تفصیلی مورد نظر و تصویب
    2) منوی دفتر --- ریز عملیات یک تفصیلی --- انتخاب تفصیلی مورد نظر --- از برگه اسناد، در قسمت "گزارش حاوی عملیات" گزینه یک حساب خاص و سپس حساب "بدهکاران" را انتخاب کنید. در این صورت، مانده تفصیلی مورد نظر را در حساب خاص خواهید دید.
    و ...
    matin6402

    --
    25 اردیبهشت 1391 01:53 ب.ظ
    ممنون آقای مولایی.
    راهنماییتون خیلی کمکم کرد .
    ولی اگر بخواهیم یک تفضیلی را برا 2یا سه حساب نگاه کنیم باید چیکار کنیم.مثلا اگر یم تفضیلی با 6 حساب مرتبط باشد و ما بخواهیم گردش و مانده تفضیلی مورد نظر را فقط در 3 حساب ببینیم باید چه گزارشی بگیریم.
    کاربرد این گزارش در جداکردن حسابهای موقت با حسابهای دائم است و من باید همواره مانده حسابهای دائم مربوط به یک شرکت را داشته باشم که ممکن هست چندین حساب دائم باشد ولی با همان شرکت اگر حسابهای موقت هم داشته باشم مثلا " فروش " نباید در گزارش من بیاید.که اگر بیاید حساب " بدهکار ان " من برای ان شرکت بابت همان فروش صفر خواهد شد.
    بازهم ممنونم از توجهتون
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    25 اردیبهشت 1391 02:10 ب.ظ
    سلام مجدد.

    باز هم چندین راه در اختیار دارید.
    اما شاید ساده ترین راه این باشد: در یکی از دو گزارش پیش گفته، در قسمت شرایط، یک شرط جدید به شکل "کد حساب کوچک تر از اولین کد حساب های موقت" تعریف نمایید و با آن شرط گزارش مذبور را بگیرید. برای استفاده های بعدی، می توانید این شرط را با نام دلخواهی ذخیره نمایید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.